interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní afinanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy auditů, jako jsou personální čiexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vhospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná v ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylakonzistentní vizuální i obsahové komunikaci napříč všemi kanály. Důležitou součástí úspěšné kampaně je. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmiv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocí ;
. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemvynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaiv nalezení vlastní cesty, která je smysluplná, realistická a vede k trvalému rozvoji i úspěchusmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou býtplaceni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigai nástrojem k objevování ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporují, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujíi týmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu s jasným záměrem a strukturou.strategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kdesměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci v ;
vědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujeudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8, tedy všímavost, je schopnost vědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobnímzlepšení vztahů, větší motivaci i celkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojemlidštějšími. A právě to je základ skutečně udržitelného úspěchu – v životě i v práci. ;
i obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechfirmy i obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejichnástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.kariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem ijednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořený ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenákomunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategie a, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně. Správná segmentace umožňuje ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda, možné bariéry i způsoby, jak je překonávat. Komunikační proces zahrnuje několik základních prvkůvhodného komunikačního kanálu a nástroje by měl odpovídat cíli sdělení, typu vztahu i obsahu. Napříkladdigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní naslouchánítýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci ;
odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační toky, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existujepodporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství ;
marketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jecopywriting pomáhá nejen v kampaních, ale i při tvorbě webů, popisů produktů, blogů, e-mailů čisítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojepropojení v rámci marketingové strategie zajišťuje nejen viditelnost značky, ale i její trvalý dopadV dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele je ;
druhy, které ovlivňují nejen osobní, ale i profesní život. Vedle kognitivní inteligence (IQ) hrají. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životní spokojenostefektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníschopnost překonávat překážky. Rozvíjí se skrze úspěchy, pozitivní zkušenosti, ale i zvládání neúspěchů ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celézaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytréživotě, v týmu i v celé společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotíloajální klienty, partnery i zaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě nenía svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhopředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bbýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámci ;
zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajezásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou adovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičníkoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavení ;
každodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vřízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech.strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky ;
vlastní BATNA i pravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v kliduemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativeto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA i ;
inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPTpřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas i. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremúspěšní jsme v osobním i profesním životě. Tyto prvky nelze oddělovat – tvoří vzájemně provázanýplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřítvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integritu ;
mentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském idovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském ipředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní ;
publikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytickéoblasti investují systematicky, mohou získat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a její ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu