skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylakonzistentní vizuální i obsahové komunikaci napříč všemi kanály. Důležitou součástí úspěšné kampaně je. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmiv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocí ;
optimalizaci podle výkonu. Nabízíme firmám komplexní podporu v oblasti Instagram marketingu – odnové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessfirmám komplexní podporu v oblasti Instagram marketingu – od tvorby strategie, nastavení profilu, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získat nové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správně, ale především zlepšení návratnosti investic (ROI) a přeměna kliknutí v konkrétní výsledky – poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, cofirmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, alejde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
i obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechfirmy i obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejichnástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.kariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem ijednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořený ;
mentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském idovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském ipředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní ;
základě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítizákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v sítiGoogle hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Prowebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita amožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřeny ;
inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPTpřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas i. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo ;
druhy, které ovlivňují nejen osobní, ale i profesní život. Vedle kognitivní inteligence (IQ) hrají. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životní spokojenostefektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníschopnost překonávat překážky. Rozvíjí se skrze úspěchy, pozitivní zkušenosti, ale i zvládání neúspěchů ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Businesstestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti Facebook. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenákomunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategie a, analyzovat a využívat data o zákaznících – jejich preferencích, chování, nákupní historii i zpětné. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně. Správná segmentace umožňuje ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda, možné bariéry i způsoby, jak je překonávat. Komunikační proces zahrnuje několik základních prvkůvhodného komunikačního kanálu a nástroje by měl odpovídat cíli sdělení, typu vztahu i obsahu. Napříkladdigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní naslouchánítýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní afinanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy auditů, jako jsou personální čiexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vhospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná v ;
vědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujeudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8, tedy všímavost, je schopnost vědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobnímzlepšení vztahů, větší motivaci i celkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojemlidštějšími. A právě to je základ skutečně udržitelného úspěchu – v životě i v práci. ;
odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační toky, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existujepodporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství ;
tím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhodlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám izapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, anejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenísystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budovánívýkonnosti jednotlivců a týmů, ale i v dlouhodobé stabilitě a konkurenceschopnosti celé organizace, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímnáskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování zdravé ;
, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojenífirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmu ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní forma ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se častoobchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníkanákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů ;
vlastní BATNA i pravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v kliduemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativeto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA i ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu