týmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacivztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
tvář, přibližuje její vznik, poslání, hodnoty i smysl, a dokáže zákazníky nejen informovat, ale ijejí vznik, poslání, hodnoty i smysl, a dokáže zákazníky nejen informovat, ale i inspirovat a ovlivnit ;
příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství azvyšování hodnoty pro zákazníky. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení inových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání nových ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkazákazníka od upoutání pozornosti přes vzbuzení zájmu a touhy až k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Jeje více zaměřená na emocionální cestu zákazníka, DAGMAR poskytuje strukturovaný přístup k plánováníkonkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací síluzákazníků, hrozbu substitutů a rivalitu mezi stávajícími konkurenty. Tento model pomáhá firmám lépe ;
námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání novýchnení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častoPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním ;
informací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní apřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýpracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, žea metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať už se jedná o speciální nabídky, benefity ;
době, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnostproto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména v době, kdy zákazníci ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit, ale také možnost budovat komunitu, posilovat loajalitu zákazníků a zvyšovat konverze. Je důležitézákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění může výrazně urychlit rozhodování zákazníka a motivovat ho k nákupupodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace k ;
, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivituinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánovánívýnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnancůkaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vpříležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu kampaní ;
komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je vícebýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály atrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujeteporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novézákazníky a je více emocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhudovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičníKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přesfaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytusystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují nákladykvalitu produktů a zároveň zvyšovat spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvíchzákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytu (Occurrence), která říká, jak často může selhání nastat ;
potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojuje-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociacemanažerům pomáhají nejen porozumět trhu a zákazníkům, ale také efektivně optimalizovat své produktya zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůzákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociace až po loajalitu a vztah ke značce ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezfirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený echování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizacipopisy produktů, profesionální fotografie, videa, recenze zákazníků a chytré doporučovací algoritmyobchodně výkonný nástroj, který podporuje růst značky, zvyšuje loajalitu zákazníků a vytváří ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návyky. Umíme naslouchat, klást správné otázky a podporovat klienty při překonávání limitů i budování novéchtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně siklienty při překonávání limitů i budování nové vize života. Online forma umožňuje flexibilitu ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé arozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzyumožňují budovat značku, oslovit zákazníky a zvyšovat tržby. Efektivní online marketing propojený s8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikáníjako součást rozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým ;
konkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávají. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkysítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajízapamatovatelné sdělení, které zákazníci poznají napříč platformami. Značka v digitálu musí býtkonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodní ;
zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivnínové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajímixem – souborem nástrojů, pomocí kterých ovlivňuje trh a zákazníka. Tradiční model marketingového mixucena – kolik zákazník zaplatí a jaká je vnímaná hodnota. Třetí je distribuce – jak a kde si zákazníkznačku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě dál ;
kreativitu a inovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci s designovým a systémovým myšlením vzniká prostor pro nové nápady, produktivní týmovéinovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci sdesignovým a systémovým myšlením vzniká prostor pro nové nápady, produktivní týmové diskuse a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu