jsou nejen prostředkem směny, ale i důležitým faktorem ovlivňujícím náš životní styl, kvalitu životaprostředkem směny, ale i důležitým faktorem ovlivňujícím náš životní styl, kvalitu života, vztahy i ;
praktických zkušenostech z byznysu, sportu a leadershipu – učíme, jak myslet a jednat jako vítěz vstrategie vedoucí k dosažení cílů. Naše programy jsou založené na praktických zkušenostech z byznysu ;
na každém kroku. Charisma a osobní kouzlo jsou klíčové faktory, které dokážou otevřít dveře k lepšímdůvěru je nezbytná pro růst kariéry. Vhodná profese vychází z hlubokého sebepoznání a porozuměníkroku. Charisma a osobní kouzlo jsou klíčové faktory, které dokážou otevřít dveře k lepšímnezbytná pro růst kariéry. Vhodná profese vychází z hlubokého sebepoznání a porozumění vlastním silným ;
konkrétních příkladech z praxe. Cílem je, aby účastníci získali znalosti a nástroje, které mohou ihned využítkonkrétních příkladech z praxe. Cílem je, aby účastníci získali znalosti a nástroje, které mohou ihned ;
vycházejí z reálných situací. Obchodní koučink pak nabízí individuální podporu obchodníkům i manažerůmjsou praktická, interaktivní a vycházejí z reálných situací. Obchodní koučink pak nabízí individuální ;
praktické situace z pracovního prostředí a na konkrétní potřeby jednotlivců i týmů. Důležitouprostředí, kde vzniká skutečná synergie. Tvůrčí týmová spolupráce zvyšuje efektivitu i radost z práce. Zaměřujeme se na praktické situace z pracovního prostředí a na konkrétní potřeby jednotlivců i týmůradost z práce, posiluje loajalitu a přináší inovace. Učíme týmy, jak spolu komunikovat otevřeně, s ;
Motivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Když jsou zaměstnanci i manažeři motivovanítrvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z pocitu smysluplnosti, uznání, růstu a osobníhohlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk podává špičkový výkon bez vnějšího nátlaku. Pracovnístrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Motivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
změny s klidem a jistotou. V rámci mentoringu předáváme zkušenosti z praxe, pomáháme nastavovatpředáváme zkušenosti z praxe, pomáháme nastavovat konkrétní cíle a poskytujeme podporu při jejich ;
sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zFacebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu z nejdůležitějších platforem pro ;
marketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, kterýpodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobůmarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který pomáhápodcasty a zejména video marketing. Video marketing je v současnosti jedním z nejvýkonnějších způsobů, jak ;
nastavených procesů, kultury odpovědnosti a neustálého zlepšování. Moderní řízení kvality vychází zvýhodě. Jednou z nejuznávanějších metod zlepšování kvality je filozofie Kaizen, která klade důraz naoptimalizaci procesů. Tento přístup podporuje praktické zlepšování kvality, které vychází z reality, ne z domněnek. Systém řízení kvality podle zásad GEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímuzlepšování. Moderní řízení kvality vychází z ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě ;
dává najevo zájem i respekt. Jedním z klíčových aspektů efektivní komunikace je aktivní naslouchánídokreslují emoce, oční kontakt posiluje propojení mezi lidmi a dává najevo zájem i respekt. Jedním z ;
pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální a zapamatovatelnýcílové skupině, jak pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
zahrnuje jak externí faktory (trendy, trh, legislativa), tak interní nastavení firmy. Zaměřujeme se naprovádíme důkladnou analýzu prostředí, která zahrnuje jak externí faktory (trendy, trh, legislativa ;
strategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlůstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlů ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitpravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častoplatí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit afaktory, které mohou ovlivnit podnikání. Pomáhá firmám pochopit, jak vnější svět formuje příležitosti irozvíjet a co opustit. Paretovo pravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových ;
dlouhodobé spokojenosti. Grow model je jedna z nejznámějších a nejefektivnějších koučovacích metod. Grow model je jedna z nejznámějších a nejefektivnějších koučovacích metod, která strukturuje ;
, parciální UV lak, výsek, průsek, obaly s průhledným okénkem z PET nebo PVC fólií. Obaly, které mají, parciální UV lak, výsek, průsek, obaly s průhledným okénkem z PET nebo PVC fólií. Obaly, které mají ;
z bílobílé zdravotně nezávadné stojní lepenky nebo z mikrovlny. Možnost barevného potisku. Našekrabice z bílobílé zdravotně nezávadné stojní lepenky nebo z mikrovlny. Možnost barevného potisku. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu