Pozitivní řízení kurz, pozitivní myšlení, pozitivní přístup, pozitivní emoce, pozitivní psychologiePozitivní řízení kurz, pozitivní myšlení, pozitivní přístup, pozitivní emoce, pozitivní psychologiekurzech a školeních se zaměřujeme na to, jak rozvíjet pozitivní myšlení a pozitivní přístup v, jak rozvíjet pozitivní myšlení a pozitivní přístup v každodenní manažerské praxi. Učíme, jak ;
Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC model) Strategické poradenství, řízení změn, management rizik, Balanced Scorecard, metoda BSC (BSC model) Strategické poradenství pomáhá firmám nastavit dlouhodobou vizi, cíle a konkrétní kroky, jak jichrizik je nezbytnou součástí strategického řízení – identifikujeme možná rizika, hodnotíme jejich dopadstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlů ;
Marketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovopřipravit v rámci strategického řízení. Bostonská matice (BCG) je nástroj pro hodnocení portfolia produktůproduktových řad na základě atraktivity trhu a konkurenceschopnosti. Umožňuje strategické rozložení zdrojůKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Marketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýzarizika, a jak se na ně připravit v rámci strategického řízení. Bostonská matice (BCG) je nástroj ;
– od soft skills přes leadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám budovatleadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám budovat silné, motivované týmy a ;
podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterákaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
, hodnocení a dlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmydlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemní ;
hodnotu pro zákazníka. Lean management staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečnýchmanagement staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečných činností a maximalizaci toho, co má ;
, lepší motivaci a strategickému přemýšlení. Zároveň rozvíjíme klíčové manažerské dovednosti, jako jsou, lepší motivaci a strategickému přemýšlení. Zároveň rozvíjíme klíčové manažerské dovednosti, jako jsou ;
firmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzev prevenci, posílení důvěryhodnosti firmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní ;
Ikigai vzniká silný nástroj pro osobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickýmosobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickým přístupem a konkrétními akčními ;
zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plnězklidnění mysli, snížení stresu a zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
velikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelů, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenstvíkaždá má své výhody, omezení a vhodnost podle velikosti, oboru a strategických potřeb firmystruktury by měl vycházet z důkladné analýzy cílů firmy, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických ;
potřebuje více než jen dobrý produkt – potřebuje strategický marketing, optimalizaci propotřebuje více než jen dobrý produkt – potřebuje strategický marketing, optimalizaci pro vyhledávače ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhostrategického řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT– od operativní agendy až po strategický management. Jejich hlavní přínos spočívá ve schopnostii strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT – pokročilýoperativní agendy až po strategický management. Jejich hlavní přínos spočívá ve schopnosti urychlit ;
Neurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází zposílení vnitřní stability, uvědomění si vlastních zdrojů a uvolnění negativních vzorců myšlení aNeurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází zposílení vnitřní stability, uvědomění si vlastních zdrojů a uvolnění negativních vzorců myšlení a ;
prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůprodeje představuje strategický soubor nástrojů a metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu