uzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
zásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vsystém pravidel, norem a zásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a ;
managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů i-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostkomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je vícezákazníky a je více emocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
trhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchrozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovaných kritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejjednotlivci čím dál více využívají online nástroje a platformy k tomu, aby šetřili čas, rozšiřovali svépřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmám ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanéBrno Královo Pole V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
kapitálu. Likvidita měří schopnost firmy dostát svým krátkodobým finančním závazkům, tedy platit včas zafinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele ;
, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou zinformacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázky, pracovat s více ;
dnes více než kdy dřív postavena na synergii – na vzájemném propojení sil, zkušeností, kontaktů ajednotlivců i celých týmů v obchodním prostředí. Obchodní spolupráce je dnes více než kdy dřív postavena ;
prostředí, jako jsou manažeři a podnikatelé. Denní pracovní nasazení, neustálý tlak na výkon, odpovědnost zavyváženou stravu, dostatek spánku a odpočinku, má více energie, vyšší odolnost a lepší schopnost zvládatvlastního života i byznysu. Pokud cítíte, že potřebujete více energie, chcete posílit svou psychickou i, neustálý tlak na výkon, odpovědnost za lidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostávápravidelný pohyb, zdravou a vyváženou stravu, dostatek spánku a odpočinku, má více energie, vyšší ;
značky, zatímco Facebook nabízí silné propojení s komunitami a cílenou komunikaci. Stále více lidí takésilné propojení s komunitami a cílenou komunikaci. Stále více lidí také přemýšlí o tom, jak být ;
vděčnost za to, co již máme, vytváříme pevný základ, ze kterého může růst naše bohatství a blahobyta pocitu štěstí. Když začneme rozvíjet vděčnost za to, co již máme, vytváříme pevný základ, ze ;
zdraví, mají nejen více energie a kreativity, ale také dokáží lépe vést své týmy a dosahovatpečují o své fyzické a duševní zdraví, mají nejen více energie a kreativity, ale také dokáží lépe ;
hospodařit nebo naopak investovat více do oblastí, které nám přinášejí hodnotu a radost. Správněhospodařit nebo naopak investovat více do oblastí, které nám přinášejí hodnotu a radost. Správně ;
, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhokonkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity obchodního týmu, cenovou politiku i, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodejeprodeje i dlouhodobě fungujícího podnikání. Jasně definovaná strategie pomáhá firmám vědět, kam směřujíplán pak tuto strategii převádí do konkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity ;
Výkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávky, návštěvnost nebo jinéKrálovo Pole Výkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávky ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu