. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyvztahům, jejich dynamice, potřebám a vzorcům. Je důležitá pro udržování dlouhodobých a zdravých vztahůrozhodnutími, přijímá zodpovědnost a dokáže se ozvat, když je potřeba. Není arogantní – jehojistota vychází z vnitřního poznání, nikoliv z potřeby se prosazovat na úkor druhých. Sebedůvěra je vírachování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepšístrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenáskupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání) zajišťuje, že firma nevytváří „propotřebám zákazníků a cílená komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen ;
velikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelůkaždá má své výhody, omezení a vhodnost podle velikosti, oboru a strategických potřeb firmy ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
kontaktu, přes první oslovení, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servis ;
reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý vyjednavač nikdypostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý ;
porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě anejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není oPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejní ;
zahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéuzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickémdůvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu nabízeného řešení. Mezizjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
školních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení aPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy ze školních lavic ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovací. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
se určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu. FMEA není jednorázový proces, ale dynamický nástroj ;
potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoa zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůfirmy. Dobře nastavená produktová strategie propojuje potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí ;
a slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinnýtomu mohou lidé lépe porozumět svým silným a slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a ;
a je vždy přizpůsobený jedinečným potřebám každého klienta. Neučíme, jak „správně žít“, alerodinným životem. Koučink vychází z partnerského vztahu a je vždy přizpůsobený jedinečným potřebám každého ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejbez geografických omezení a přizpůsobit formát i obsah konkrétním potřebám. Online poradenství jepřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmám ;
není jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyreálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmpotřeby zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Proodpovídají reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s ;
, duševní a emoční potřeby. Je to schopnost přijímat sebe sama se silnými i slabými stránkami, umět sifyzické, duševní a emoční potřeby. Je to schopnost přijímat sebe sama se silnými i slabými stránkami ;
žije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazovánípotřeby dokazování nebo strachu. Tato rovnováha se promítá nejen do osobního štěstí, ale i do ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu