spouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenívás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, alez důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním spouštěčům je dnes jedním zvás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, ale z důvěry, která se buduje ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednáváníneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné ;
vytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta zahrnuje schopnost budovat ;
zase přináší důvěru, stabilitu a respekt. Spokojenost je vnitřní stav, který nevzniká z vnějšíhouznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujevnitřní stav, který nevzniká z vnějšího uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svýmirozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
z momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami ajsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Profirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde ohodnotami. Lídři se silným svědomím jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli ;
jen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svoudigitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizníchobrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svou přirozeností, autenticitou a konzistentní ;
segmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtscénářů, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být tou, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování ;
řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépepraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce sstrategického řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopenísystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik je. Zavedení některé z metod analýzy rizik je dnes standardní součástí moderního řízení a kontinuálního zlepšování. ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a její, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívajínedostatcích webu. Při tvorbě produktové strategie je užitečné vycházet z analýz a strategických modelů ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůTypologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůSebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás másystém vychází z Jungovy teorie psychologických typů a pomáhá porozumět tomu, jak lidé vnímají svět aa slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinný ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
vizualizovat a pochopit vlastní životní rovnováhu. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, prácepostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení tohoa najít rovnováhu mezi osobním, pracovním a rodinným životem. Koučink vychází z partnerského vztahuprofesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z oblasti psychologie, businessu a osobního rozvoje. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, práce, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina ;
marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalostimarketingová strategie, která vychází z výzkumu a propojuje jednotlivé prvky marketingového mixu donastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesnémarketingová strategie, která vychází z výzkumu a propojuje jednotlivé prvky marketingového mixu do ;
a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistýzisk – tedy kolik korun zůstane firmě z každé vydělané stokoruny po odečtení všech nákladů. Jde ojeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti. Vedle toho se sleduje i, kolik procent z tržeb tvoří čistý zisk – tedy kolik korun zůstane firmě z každé vydělané stokorunypo odečtení všech nákladů. Jde o jeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti ;
, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázky, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou zindividuálního mentoringu. Praktické zhodnocení důkazů, identifikace logických chyb, práce s daty apohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou z nejsilnějších ;
smluvního vztahu. Transparentnost v těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti akomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémuv těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti a profesionality firmy. Obchodní, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
, ale i tvorbu dlouhodobé personální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu prácepersonální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu práce, technologický vývoj i změnymožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené sdoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
mentoring přinášejí možnost zastavit se, podívat se na vlastní život a pracovní styl z jiné perspektivy apracovní styl z jiné perspektivy a nastavit si nové strategie, které přinášejí rovnováhu a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu