impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládat. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyefektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipdané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidskýmosobní síly. Znamená vědomí vlastní hodnoty, schopností a kompetencí. Sebevědomý člověk si stojí za svými ;
zásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. V, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyna lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravímorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovépředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryzaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajese dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovací ;
každodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vřízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech., predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky ;
efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativedruhé strany a efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNAemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci na ;
odpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebopřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů čiinteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servis ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetchování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky života– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návykymentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkypřirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimimusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získá ;
-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnostfirmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Vodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmyčíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V moderním ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníkaspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenískutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřerozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často ;
. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika. Nejčastěji se rozlišují dvě hlavní formy FMEA. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktunáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přesfaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytu ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí nazaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a jejívnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer ;
chce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzezaměření účastníci získávají nejen nové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít vobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cílenové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít v praxi. Kurzy také posilujíobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v ;
. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodování. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how ;
. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkykonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví sedigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekáváníV online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizované ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovépotenciál růstu. Výběrové procesy by měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnancůnových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří k, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba ;
zadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumnékapitálu. Likvidita měří schopnost firmy dostát svým krátkodobým finančním závazkům, tedy platit včas za(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobípoklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné využití cizích zdrojů můženávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu