pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
každodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vřízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech., predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovépředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryzaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajese dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovací ;
. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika. Nejčastěji se rozlišují dvě hlavní formy FMEA. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktunáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přesfaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytu ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí nazaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a jejívnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer ;
zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvojivětší autenticitu v jednání. Pro manažery je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozicezákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jeosvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencí rozděluje osobnosti do 16 typů. Tento ;
. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodování. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykynalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměnísmysl. Klíčovým nástrojem na této cestě je životní mapa bohatství – unikátní model, který pomáhá, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilujípostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé a. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchsetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučink pakrozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzypůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. V ;
. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkykonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví sedigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekáváníV online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizované ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, nanové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajíreálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmznačku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě dál. Proto se původní model 4P rozšířil nejprve na 5P (přidává se People – lidé), poté na 7P, které ;
zadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumnékapitálu. Likvidita měří schopnost firmy dostát svým krátkodobým finančním závazkům, tedy platit včas za(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobípoklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné využití cizích zdrojů můženávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat ;
kreativitu a inovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci s designovým a systémovým myšlením vzniká prostor pro nové nápady, produktivní týmovénázorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci sinovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci sKritické myšlení, analýza informací, hodnocení důkazů, zhodnocení předsudků, lepší rozhodování V dnešní ;
chce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzezaměření účastníci získávají nejen nové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít vobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cílenové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít v praxi. Kurzy také posilujíobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovépotenciál růstu. Výběrové procesy by měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnancůnových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří k, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba ;
prostředí, jako jsou manažeři a podnikatelé. Denní pracovní nasazení, neustálý tlak na výkon, odpovědnost za, neustálý tlak na výkon, odpovědnost za lidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostávástyl není jen módní záležitostí, ale skutečnou nutností pro každého, kdo pracuje v náročnémlidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostává až na druhou kolej. Přitom právězdraví, získává pevný základ nejen pro úspěch v byznysu, ale i v osobním životě. Psychická a fyzická ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky aautenticitě a osobnímu přístupu mají influenceři obrovský vliv na nákupní chování lidí a firmyúspěšným influencerem. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociální ;
nebo celou firmu v oblasti vnitřního růstu, osobní stability a efektivního leadershipu, zveme vás naSebeláska, sebereflexe, sebehodnocení, sebeřízení, sebezdokonalování, sebekontrola manažera V dnešnímstanovit zdravé hranice, čerpat energii bez výčitek a pracovat na sobě bez destruktivní sebekritiky– které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabinách. Sebekontrola asebeřízení jsou v leadershipu klíčové – jen ten, kdo zvládá sám sebe, může kvalitně řídit druhé ;
často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní vnitřní stav je tím, cožije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazování, dosahujeme lepších výsledků s menší námahou. Intuice je tichým, ale spolehlivým rádcem v rozhodovacímporadenská a vzdělávací společnost vám pomůže tuto cestu nastoupit, uchopit a přetvořit v praktické. Ve světě, kde se často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu