na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovépředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví na ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuzaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajese dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmfaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a ;
. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika. Nejčastěji se rozlišují dvě hlavní formy FMEA. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktunáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přesfaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytu ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí nazaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a jejívnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer ;
zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvojivětší autenticitu v jednání. Pro manažery je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozicezákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jeosvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencí rozděluje osobnosti do 16 typů. Tento ;
. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-howchování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci ;
nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměníchceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykysmysl. Klíčovým nástrojem na této cestě je životní mapa bohatství – unikátní model, který pomáhá, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilujípostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho ;
. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchsetkáních, pokud je postaven na důvěře, sdílení zkušeností a jasně stanovených cílech. Online koučink pakpůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. Vmanažerem, jsou vzdálené jen na jedno kliknutí. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Prahaod někoho zkušenějšího. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný ;
. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkydopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví seV online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanépropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímvyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředí ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, nareálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmznačku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě dál. Proto se původní model 4P rozšířil nejprve na 5P (přidává se People – lidé), poté na 7P, kteréprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastavení ;
zadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumnékapitálu. Likvidita měří schopnost firmy dostát svým krátkodobým finančním závazkům, tedy platit včas za(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobípoklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné využití cizích zdrojů můženávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat ;
názorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci sKritické myšlení, analýza informací, hodnocení důkazů, zhodnocení předsudků, lepší rozhodování V dnešní, oddělovat fakta od názorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci s klienty podporujeme rozvoj právě těchto schopností – ať už prostřednictvím školení, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou z ;
obchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen vdobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činností. Obchodní podmínky pak představují konkrétní ujednání, na jejichž základě spolupráce s klienty a partnerysmluvního vztahu. Transparentnost v těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti achce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze ;
potenciál růstu. Výběrové procesy by měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnanců, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třebamožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené strhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové ;
prostředí, jako jsou manažeři a podnikatelé. Denní pracovní nasazení, neustálý tlak na výkon, odpovědnost za, neustálý tlak na výkon, odpovědnost za lidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostávástyl není jen módní záležitostí, ale skutečnou nutností pro každého, kdo pracuje v náročnémlidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostává až na druhou kolej. Přitom právězdraví, získává pevný základ nejen pro úspěch v byznysu, ale i v osobním životě. Psychická a fyzická ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky aautenticitě a osobnímu přístupu mají influenceři obrovský vliv na nákupní chování lidí a firmyúspěšným influencerem. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociální ;
nebo celou firmu v oblasti vnitřního růstu, osobní stability a efektivního leadershipu, zveme vás naSebeláska, sebereflexe, sebehodnocení, sebeřízení, sebezdokonalování, sebekontrola manažera V dnešnímstanovit zdravé hranice, čerpat energii bez výčitek a pracovat na sobě bez destruktivní sebekritiky– které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabinách. Sebekontrola asebeřízení jsou v leadershipu klíčové – jen ten, kdo zvládá sám sebe, může kvalitně řídit druhé ;
často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní vnitřní stav je tím, cožije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazování, dosahujeme lepších výsledků s menší námahou. Intuice je tichým, ale spolehlivým rádcem v rozhodovacímporadenská a vzdělávací společnost vám pomůže tuto cestu nastoupit, uchopit a přetvořit v praktické. Ve světě, kde se často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní ;
oblastech života, nejen v penězích, ale i v zdraví, vztazích a pocitu štěstí. Když začneme rozvíjetvděčnost za to, co již máme, vytváříme pevný základ, ze kterého může růst naše bohatství a blahobytnákladů a strategické investice. Takový přístup vyžaduje disciplínu, sebeřízení a neustálé vzdělávání vnabízí profesionální podporu při tvorbě a realizaci finančních strategií šitých na míru vašimstav mysli, kdy vnímáme dostatek ve všech oblastech života, nejen v penězích, ale i v zdraví, vztazích ;
postoj (strach, pocit nedostatku), nebo jim přikládá přehnaný význam (honba za statusem, pocit vinyza bohatství). Ani jedno nevede ke spokojenému a naplněnému životu. Zdravý vztah k penězům znamenádostatek a že si zasloužíme žít v hojnosti. Vydělávání peněz není jen otázkou práce, ale i nápadu, hodnotyse peníze mocným nástrojem pro svobodný a naplněný život. V rámci našeho finančního a podnikatelskéhoporadenství, mentoringu a koučování nabízíme klientům nejen strategický pohled na finance, ale i ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu