souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikunávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nana kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise námkaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty nebo, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichž ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu jeinspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, ajejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a tím zvyšuje ;
situací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívápomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí naplán, koučink, mentoring nebo další vzdělávací aktivity, které mají přímý dopad na výkon a růstkomplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají přesná data ;
řízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, strategie i inovací a je úzcepříležitostí a schopnost adaptace na změny. Právě zde přichází ke slovu odborné business poradenství ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřezaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňováníklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrýšanci na dohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získátlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, má široké možnosti a očekává profesionální přístupna zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímpoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kindividuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu. Firemní workshopy zaměřené na ;
i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřítvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategieinspirovat ostatní, vzniká kombinace, která tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. ;
strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasupouze výsledkem chytré strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentickéhona lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery iorganizace. Můžeme je rozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty ;
, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálumarketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, které generujíkombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčeminvestic do inovací, lidí, procesů i marketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cílodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmy ;
optimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovéoptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingové segmentaci, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu ;
faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchúspěšnost. Důležitým faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingemrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně neboAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhu ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovat. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikafaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytua jejich součin tvoří tzv. RPN (Risk Priority Number) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN, procesu nebo při výskytu neshod. Je základem kultury prevence, týmové spolupráce a orientace na ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízeníkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci srozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ipilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaciproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i ;
osvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencí rozděluje osobnosti do 16 typů. Tentozaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvojije to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice, nastavování způsobu komunikace a řešení(Myers-Briggs Type Indicator) je osvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencíseminářů, workshopů a individuálních konzultací zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykysmysl. Klíčovým nástrojem na této cestě je životní mapa bohatství – unikátní model, který pomáhá, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilují, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme nanaplno využít svůj potenciál. Ať už stojíte na rozcestí, hledáte vizi, nebo jen chcete žít vědoměji a ;
poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné využití cizích zdrojů můženávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení, controlling, práci s ukazateli rentabilityplánovat rozvoj a posilovat svou konkurenceschopnost i důvěryhodnost na trhu. Finanční zdraví firmy jezadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu