Brand management je klíčovým prvkem pro budování silné značky, která je rozpoznatelná, důvěryhodnápro budování silné značky, která je rozpoznatelná, důvěryhodná a atraktivní pro cílové zákazníky ;
Měkké dovednosti školení, soft skills dovednosti, soft skills kurz, školení manažerů a zaměstnancůMěkké dovednosti školení, soft skills dovednosti, soft skills kurz, školení manažerů a zaměstnanců. Nabízíme školení a kurzy zaměřené na rozvoj soft skills dovedností pro manažery i zaměstnance – odskills dovedností pro manažery i zaměstnance – od komunikačních a prezentačních dovedností, přes ;
Motivace lidí, pracovní motivace zaměstnanců a manažerů, vnitřní motivace a flow, pracovní flowMotivace lidí, pracovní motivace zaměstnanců a manažerů, vnitřní motivace a flow, pracovní flowMotivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Když jsou zaměstnanci i manažeři motivovaní. Když jsou zaměstnanci i manažeři motivovaní, pracují s větším nasazením, kreativitou a odpovědností ;
podporovat výkon i rozvoj zaměstnanců. Naše školení pomáhá manažerům i podnikatelům zlepšit jejich schopnosti, nastavovat jasné cíle a podporovat výkon i rozvoj zaměstnanců. Naše školení pomáhá manažerům i ;
konkrétní situaci, od manažerské úrovně až po týmovou práci. Chcete rozvíjet vaši firmu a podpořitpřizpůsobujeme konkrétní situaci, od manažerské úrovně až po týmovou práci. Chcete rozvíjet vaši firmu a podpořit její vedení i zaměstnance? Ozvěte se. ;
rozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží kvytváří silný rámec pro tvorbu strategie, inovací i osobního směřování. Pomáhá manažerům, lídrům ia rozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží kmise vytváří silný rámec pro tvorbu strategie, inovací i osobního směřování. Pomáhá manažerům, lídrům ;
, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kancelářích(GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kancelářích, ale pravidelně navštěvují provozy, oddělení nebo ;
slova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně čineverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či autoritativně. Mimika a gestikulace ;
každodenní manažerské praxi. Učíme, jak využívat pozitivní emoce jako nástroj pro zvýšení výkonupomáhá manažerům i týmovým lídrům najít nový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvoji, jak rozvíjet pozitivní myšlení a pozitivní přístup v každodenní manažerské praxi. Učíme, jakzaměstnanců a vést s respektem i důvěrou. Kurz pozitivního řízení pomáhá manažerům i týmovým lídrům najít ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu