, pracují s větším nasazením, kreativitou a odpovědností. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
všechny části marketingové strategie navzájem podporovaly a vedly k dosažení obchodních cílů. S našímmarketingové strategie navzájem podporovaly a vedly k dosažení obchodních cílů. S naším koučinkem se ;
strategie vedoucí k úspěchu. Pracujeme online i osobně, podle potřeb klienta. Business koučink setransformaci myšlení směrem k větší efektivitě, spolupráci a inovaci. Koučink a mentoring přizpůsobujemenastavovat strategie vedoucí k úspěchu. Pracujeme online i osobně, podle potřeb klienta. Businesspodporujeme transformaci myšlení směrem k větší efektivitě, spolupráci a inovaci. Koučink a mentoring ;
vedení týmů směrem k výsledkům. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmukonkrétní kroky a taktiky, které vedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzuvedou k jejich dosažení. Tvorba firemní strategie zahrnuje analýzu vnějšího prostředí, konkurencefirem při nastavování struktury, priorit, rozhodovacích procesů a vedení týmů směrem k výsledkům. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu vpřed. Chcete mít jasný směr a ;
podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběplánování – pomáhá si představit ideální stav a směřovat k němu konkrétními kroky. Fantazie zaserozšiřuje možnosti, otevírá cestu neotřelým myšlenkám a inspiruje k tvořivosti. Myšlenkové mapy jsourozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží ktýmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu s ;
na šíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat knapsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionálníšíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat knapsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionální ;
ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenční. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, která staví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, ne z domněnek. Systém řízení kvality podle zásad GEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímu, školení Kaizen a GEMBA KAIZEN metod, konzultace k nastavení metrik kvality i zefektivněnízlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavený ;
, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. Businesskomunikaci s větším přehledem, jistotou a autenticitu. Věříme, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají.slova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně čikomunikaci situaci i potřebám posluchače. Rozvoj těchto dovedností přispívá k lepší spolupráci vneverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či autoritativně. Mimika a gestikulace ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
Firemní teambuilding, budování týmu, efektivní vedení týmu, týmová práce - cesta k úspěchu Firemníteambuilding, budování týmu, efektivní vedení týmu, týmová práce - cesta k úspěchu Firemnípodporovat sdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedysdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedy schopnosti ;
komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není jen o obsahu, ale také ojen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
vedou k pozitivnímu výsledku pro všechny zúčastněné. Na školení se zaměřujeme na praktické příkladyreálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřebymotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímu. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
stávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímpodnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterástávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímkaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
optimalizovat obchodní procesy pro efektivitu. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednání. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednání přináší nejen finanční úspěch, ale i stabilituObchodní vztahy a spolupráce jsou základem každého úspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu jeúspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu je klíčové budování silných vztahů, které umožní ;
Pozitivní řízení je moderní přístup k vedení lidí, který staví na principech pozitivní psychologie. Pozitivní přístup k řízení je nejen lidský a efektivní, ale i dlouhodobě udržitelný. Chcete-li zlepšitBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Pozitivní řízení je moderní přístup ktechniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmem. Pozitivní přístup k řízení je nejen lidský ;
manažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete mít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovatmít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovat, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně. ;
inovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajízaměstnance do změn. Lean přístup není jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojeník pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikají ztráty a jak je možné jenení jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojení všech úrovní firmy. Pokud chcete ;
firmu k udržitelnému růstu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Polekonzultací, tak i online. Pomůžeme vám vytvořit a realizovat účinnou strategii, která povede vaši firmu k udržitelnému růstu. ;
analýza (někdy také PESTLE) slouží k hodnocení vnějšího makroprostředí firmy – zkoumá Politicképravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častoplatí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit arozhodování a plánování v byznysu. PESTE analýza (někdy také PESTLE) slouží k hodnocení vnějšíhorozvíjet a co opustit. Paretovo pravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu