povědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu senové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. Businessnávštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu se doporučuje využít reklamu na, přes správu obsahu až po výkonové kampaně. Pomůžeme vám nejen získat nové sledující, ale i vybudovat loajální komunitu a přetavit zájem ve skutečné výsledky. ;
nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmy, přitahuje nové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou ;
– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat na ;
týmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacivztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
dlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám inebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i jednotlivcům budovat ;
) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství anových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání novýchpříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji nového. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávacína nové trhy nebo při vývoji nového produktu. Všechny tyto přístupy – ať už kreativní jako guerilla ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakrozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často. Investice do rozvoje obchodních dovedností prostřednictvím školení a obchodních akademií není ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebodovednost, kterou je možné a nutné systematicky rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
investice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánováníkaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vje klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorikařízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech. ;
poradenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat novéB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíporadenství, workshopy a školení pomáhají firmám porozumět rozdílům mezi B2B a B2C marketingem aneustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchškolení akvizičních dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. ÚspěšnáAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhu ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezfirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návyky. Umíme naslouchat, klást správné otázky a podporovat klienty při překonávání limitů i budování novéchtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně siklienty při překonávání limitů i budování nové vize života. Online forma umožňuje flexibilitu ;
– ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové znalosti. Online školeníznalosti. Online školení lze snadno škálovat, přizpůsobit konkrétní firmě nebo cílové skupině aOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé arozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzy8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání ;
konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnídigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání ;
funkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomoci porozumětfunkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomocinové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídají, vyvíjet nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které ;
. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení, controlling, práci s ukazateli rentabilityvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobícelkovým aktivům, úrokové krytí (EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu