. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánování, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů. Akviziční proces začínádalšími odděleními. Bez efektivní spolupráce těchto týmů není možné zajistit hladký akviziční processtability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Akviziční proces začíná identifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentaci ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyAnalýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zeškolních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení akampaní nebo úspěšnost produktu. Pravděpodobnost se pak uplatňuje při řízení rizik, tvorbě scénářů ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsah. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zkomunikovat, zvládat emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roliještě výhodná. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat ;
, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přinášíurychlit procesy, zlepšit přesnost a efektivitu, uvolnit kapacitu lidí na kreativní a rozhodovací úkolytrhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přináší ještě většíprocesy, zlepšit přesnost a efektivitu, uvolnit kapacitu lidí na kreativní a rozhodovací úkoly, a ;
integrovat do svého stylu řízení, komunikace a osobního rozvoje. Budování přitažlivé osobní značkyumět tyto principy nejen pochopit, ale i integrovat do svého stylu řízení, komunikace a osobního ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes ;
Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje rozpočet, plánování výdajů, kontrolufiremním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je klíčem k udržitelnému úspěchu8 Brno Královo Pole Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímrozhoduje o stabilitě a růstu firmy. Efektivní obchodní proces zahrnuje celou řadu kroků – od vyhledáníobchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatkvalitu. Kromě FMEA existuje řada dalších metod, které pomáhají firmám a manažerům při řízení rizik a, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik jednes standardní součástí moderního řízení a kontinuálního zlepšování. Business úspěch Business. FMEA pomáhá firmám předcházet chybám, snižovat náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenísystematickému a datově podloženému řízení produktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategickápilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci. Všechny tyto nástroje, metody a modely přispívají k systematickému a datově podloženému řízení, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovým ;
tak se mohou stát motivací pro obchodní tým a nástrojem efektivního řízení. Obchodní partneři hrajímoderního obchodního řízení. Firmy, které investují do jejich rozvoje a propojování, budují nejen ziskovéobchodní tým a nástrojem efektivního řízení. Obchodní partneři hrají zásadní roli v rozvojipráva až po obchodní koučink a synergie – tvoří ucelený rámec moderního obchodního řízení. Firmy ;
obchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýzaproto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového obchodu, ale i na jeho strategické řízení a ;
Finanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a hodnocení výkonnosti a zdraví firmy. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité pravidelně sledovat a vyhodnocovatnávratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení, controlling, práci s ukazateli rentabilityKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Finanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužíefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomunení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyproces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzickéMarketing není jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenísystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímnáskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování zdravé ;
, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnout pružnou spolupráci bezbyznysové strategie, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnouta konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění procesů i rozšířeníprocesů i rozšíření působnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a ;
, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmuklíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmu, ale i tvorbu strategieBusiness management, business academy a business development patří k základním pilířům úspěšného řízenířízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předatinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízení ;
, řízení a vyhodnocování kampaní. Umožňuje firmám lépe měřit dopad reklamy a optimalizovat rozpočty ipomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledkůposkytuje strukturovaný přístup k plánování, řízení a vyhodnocování kampaní. Umožňuje firmám lépe měřitrámce, ale především jako praktické pomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu– Interest – Desire – Action) je jeden z nejklasičtějších modelů zákaznického rozhodovacího procesu ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshoptaké řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselčíst mezi řádky. Zásadním faktorem dlouhodobého obchodního úspěchu je však také řízení a vedeníTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholením ;
procesu. Důvěra tvoří mosty mezi lidmi, mezi vedoucími a týmy, mezi značkou a zákazníky. Pozitivnírádcem v rozhodovacím procesu. Důvěra tvoří mosty mezi lidmi, mezi vedoucími a týmy, mezi značkou a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu