V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanépropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkysítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajívztah. A právě vztah je v digitální době nejcennější měnou. Brand strategie online pak určuje, jak ;
značku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě dálprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastavenímarketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalosticílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, nabuduje značku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě ;
a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistý(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobíse v číslech, která tvoří základ byznysu. Díky těmto znalostem mohou firmy předcházet krizím, lépefirma dokáže přeměnit své výnosy a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měřízadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné ;
Kritické myšlení, analýza informací, hodnocení důkazů, zhodnocení předsudků, lepší rozhodování V dnešní. V naší práci s klienty podporujeme rozvoj právě těchto schopností – ať už prostřednictvím školení, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou zke kultivovanější komunikaci ve firmě i mimo ni. Rozvoj kritického myšlení navíc posiluje ikreativitu a inovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech ;
promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale veobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen vproduktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémudobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činnostísmluvního vztahu. Transparentnost v těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti a ;
, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třebatrhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovév očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba budovat systémy pro vzdělávánízměnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové platformy jsou nedílnou ;
styl není jen módní záležitostí, ale skutečnou nutností pro každého, kdo pracuje v náročnémzdraví, získává pevný základ nejen pro úspěch v byznysu, ale i v osobním životě. Psychická a fyzickápřizpůsobit změnám, zvládat tlak a vést své týmy i v náročných podmínkách. Silná odolnost umožňuje reagovatpraktické nástroje, jak si osvojit zásady zdravého životního stylu a jak je aplikovat přímo ve svémfyzickou odolnost a naučit se, jak si udržet životní rovnováhu i v náročném prostředí, naše školení ;
sítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky apřemýšlí o tom, jak být influencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působív dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky a vybudovat silnou značkuinfluencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působí autenticky, budovat komunitu ;
Sebeláska, sebereflexe, sebehodnocení, sebeřízení, sebezdokonalování, sebekontrola manažera V dnešnímsebeřízení jsou v leadershipu klíčové – jen ten, kdo zvládá sám sebe, může kvalitně řídit druhéfirmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní kulturystabilita přináší klid, rozhodnost i sílu v nejistých dobách. Pokud chcete rozvíjet sebe, svůj týmnebo celou firmu v oblasti vnitřního růstu, osobní stability a efektivního leadershipu, zveme vás na ;
klíčové pilíře každého skutečně naplněného a vědomě vedeného života i podnikání. Ve světě, kde sežije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazování, dosahujeme lepších výsledků s menší námahou. Intuice je tichým, ale spolehlivým rádcem v rozhodovacímemoce jako vděčnost, vnitřní klid, odhodlání a víra ve smysluplnost činnosti podporují kreativituporadenská a vzdělávací společnost vám pomůže tuto cestu nastoupit, uchopit a přetvořit v praktické ;
stav mysli, kdy vnímáme dostatek ve všech oblastech života, nejen v penězích, ale i v zdraví, vztazícha osobní spokojenosti. Hojnost je často vnímána jako stav mysli, kdy vnímáme dostatek ve všechoblastech života, nejen v penězích, ale i v zdraví, vztazích a pocitu štěstí. Když začneme rozvíjetnákladů a strategické investice. Takový přístup vyžaduje disciplínu, sebeřízení a neustálé vzdělávání vdisciplínu, sebeřízení a neustálé vzdělávání v oblasti financí. Osobní finanční strategie je přitom ;
ukazuje, že náš vztah k financím je utvářen už od dětství – prostředím, ve kterém jsme vyrůstalidostatek a že si zasloužíme žít v hojnosti. Vydělávání peněz není jen otázkou práce, ale i nápadu, hodnotyse peníze mocným nástrojem pro svobodný a naplněný život. V rámci našeho finančního a podnikatelskéhonáš vztah k financím je utvářen už od dětství – prostředím, ve kterém jsme vyrůstali, vzory, kterézasloužíme žít v hojnosti. Vydělávání peněz není jen otázkou práce, ale i nápadu, hodnoty, kterou ;
, ale také schopnost zachovat chladnou hlavu, soustředit se na cíl a věřit ve vlastní schopnosti i vchladnou hlavu, soustředit se na cíl a věřit ve vlastní schopnosti i v okamžicích, kdy okolípsychologií úspěchu jsou stejně důležité jako technické dovednosti. V rámci našeho mentoringupraktických zkušenostech z byznysu, sportu a leadershipu – učíme, jak myslet a jednat jako vítěz vstejně důležité jako technické dovednosti. V rámci našeho mentoringu, koučování a školení soft skills ;
schopností – umožňuje zvládat náročné situace, udržet si vnitřní rovnováhu a zůstat výkonní i verovnováhu a zůstat výkonní i ve stresujících podmínkách. Život bez stresu nemusí být utopie, pokud ;
členů rodiny. Naše poradenská firma se specializuje na podporu klientů v oblasti finanční gramotnostirodiny. Naše poradenská firma se specializuje na podporu klientů v oblasti finanční gramotnosti ;
pozornost, inspiruje a motivuje ostatní, což v pracovním i osobním životě vytváří konkurenční výhodupraktickým zkušenostem a osvědčeným metodám podporujeme klienty v jejich profesním i osobním růstu, aby, inspiruje a motivuje ostatní, což v pracovním i osobním životě vytváří konkurenční výhodu. Úspěšná kariérazkušenostem a osvědčeným metodám podporujeme klienty v jejich profesním i osobním růstu, aby mohli plně ;
. Pomáhají firmám zorientovat se v konkurenčním prostředí, zacílit na správné zákazníky, efektivněkomunikovat a dosahovat konkrétních obchodních cílů. V rámci marketingového poradenství pomáháme firmámspecifikům firmy, značky i jejího cílového trhu. Věříme v marketing, který má přesah, vytváří důvěru adovednosti v oblasti strategického i výkonnostního marketingu, online marketingu, brandingu i sociálníchve svém podnikání nebo práci. Chcete, aby váš marketing byl efektivní, cílený a přinášel skutečné ;
monetizuje svou hodnotu. V rámci obchodního poradenství pomáháme firmám i jednotlivcům tyto prvkyzpůsobem firma vytváří, doručuje a monetizuje svou hodnotu. V rámci obchodního poradenství pomáháme ;
zajištění stability v každé fázi podnikání. Klíčovou součástí je i finanční analýza – od rozboru nákladůchytrém využívání zdrojů. Nabízíme poradenství i školení v oblasti financí a controllingu, přizpůsobenémíře znalostí i potřebám firmy. Chcete mít ve financích jasno a budovat podnikání s pevnými základystability v každé fázi podnikání. Klíčovou součástí je i finanční analýza – od rozboru nákladů, přeszdrojů. Nabízíme poradenství i školení v oblasti financí a controllingu, přizpůsobené míře znalostí ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme narizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchudržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti v oblasti projektového řízení nebokontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Nasprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu