• Parkování

    27.08.2019 Je možné u divadla zaparkovat?

    Odpověď od Divadlo Kalich: Přímo u divadla zaparkovat nelze. Nejbližší placené parkoviště se nachází na Karlově náměstí. Možno využít záchytná parkoviště P+R na okrajích Prahy, aktuální přehled volných míst: http://www.dpp.cz/parkoviste/

  • Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    01.12.2016 Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Pro kvalitní ležení a spaní musí být šířka lehací plochy taková, abychom se mohli ve spánku přetáčet z boku na záda a na druhý bok. Minimální šířku zjistíme, když ulehneme na záda, ruce volně položené vedle těla mírně pokrčíme a necháme si změřit největší šířku, tedy loket – loket. Většinou zjistíme, že minimální šířka lehací plochy je 900, lépe 1.000 mm. Délka lehací plochy má být delší než naše výška o délku chodidla. Délka chodidla (nohy) bývá 250 – 300 mm. Takže délka lehací plochy je součet výšky uživatele + délky jeho chodidla (nohy).

  • Jaké je ergonomicky správné vstávání z postele?

    01.12.2016 Jaké je ergonomicky správné vstávání z postele?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Způsob vstávání z postele je velmi důležitý, proto musí mít každá postel alespoň jednu dlouhou stranu volnou pro vstávání. Postupuje se tak, že je nutné si nejprve vleže protáhnout svaly, potom se přetočit na bok k volné straně postele, pomalu spouštět nohy a vztyčovat (vertikalizovat) tělo, chvíli posedět a potom pomalu vstávat, aby se nezatočila hlava. Nikdy se nemá vstávat skrčkou způsobem hop a vyskoč.

  • Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu