01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.
01.12.2016 Jaký interiér je ergonomický?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: S přímými průchody od oken, dveří, s nekluznou podlahou, s neklouzavými koberci, s nábytkem bez ostrých hran a rohů, s kvalitním celkovým i místním osvětlením, se sníženou hlučností technickými prostředky, dobře čistitelný.
01.12.2016 Mají dnes lidé měřící kolem dvou metrů větší problém optimálně si zařídit domácnost než jedinci o něco menší?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, vždy lidé velcí nebo malí, proti lidem s průměrným vzrůstem, mají problémy nejen se zařizováním bytů, ale i přímo s obytnými prostory, jejich výškou, okny, dveřmi. Malí lidé nedosáhnou na okenní kliku, velcí se musí sehnout ve dveřích, ale naopak si bez problémů zavěsí záclony a závěsy bez použití schůdků či štaflí. Takže již standardní stavba se může stát prvním problémem. Vybavení bytu nábytkem bývá pro vysoké lidi dražší. Příplatky jsou u některých prodejců a výrobců za prodlouženou délku kostry postele, vkládacího roštu, s ním kompatibilní matrace, dražší bývají lůžkoviny, přikrývky, povlečení, prostěradlo. A postel, nejen v rozměrech, ale v kvalitě lehací plochy, je nesmírně důležitá pro každého člověka, pro vysoké lidi obzvláště. Páteř vysokých lidí je více namáhána než u lidí menších. Křesla a pohovky se dělají u některých zejména zahraničních firem v rozměrech mini, medi, maxi – takže je možno přímo zakoupit potřebnou velikost. Některé tuzemské firmy vyhoví spotřebiteli zvýšením výšky sedadla pomocí vyšších noh křesla, pohovky. Jen, pokud se s výškou pojí i větší hmotnost, se nesmí, pro vyšší únosnost, zapomenout na zpevnění kostry sedacího nebo lehacího nábytku. A samozřejmě, když je použito více materiálu, bývá cena výrobku vyšší.
01.12.2016 Vysocí lidé mají často problémy s páteří. Je pro lidi větší výšky záchranou před potížemi s páteří velikostně vhodný sedací a lehací nábytek?
Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Nábytek „na míru“ nejen velikostí, ale stejně tak ergonomickým řešením funkčních ploch, je velkým pomocníkem pro každého, nejen pro lidi vysoké, ale není samospasitelný. Kvalitní sedací a lehací nábytek je pomocníkem, když se jej uživatel naučí správně užívat (příklad: špatně nastavená pracovní židle nepomáhá, ale naopak může ubližovat). A dále: člověk není pytel kostí, složený na sedadlo a „nábytku, starej se“. Člověk se sám musí starat, aby zaujímal a stále si kontroloval správné držení těla při stání, sezení, práci. Vhodnými a dobře prováděnými cviky je třeba, aby zpevňoval své svaly, úměrným pohybem udržoval pružnost těla. Pokud vysoký člověk dokáže zachovat svaly pevné, pružné, nejsou u něj rizika bolestí apod. problémů páteře tak velká, jako u menších lidí s „hadrovitým“ tělem. Pokud se vysoký člověk vybaví správně zvoleným nábytkem (i když počáteční náklady budou vyšší), bude udržovat lékaři doporučený životní styl s minimem stresů včetně dostatku spánku na kvalitní lehací ploše, vytvoří si předpoklad pro zdraví i atraktivitu do vysokého věku.
16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?
Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.
16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.
16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.
16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.
16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.
16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI
Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu