• Mohu si pronajmout byt, když jsem v insolvenci nebo když mám exekuci?

    14.11.2017 Mohu si pronajmout byt, když jsem v insolvenci nebo když mám exekuci?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Za určitých podmínek ano. Zájemce o pronájem bytu, který je v insolvenci nebo má jednu či více exekucí, posuzujeme individuálně spolu s dalšími skutečnostmi - zejména disponibilním příjmem, tedy schopností hradit nájemné a služby spojené s užíváním bytu. Důležité je, aby nám zájemce po pravdě sdělil veškeré skutečnosti. Vždy se pak snažíme hledat možné řešení, které bude pro zájemce akceptovatelné a finančně dostupné.

  • Mohu si pronajmout byt, když pobírám pouze mateřskou/sociální dávky?

    14.11.2017 Mohu si pronajmout byt, když pobírám pouze mateřskou/sociální dávky?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Za určitých podmínek ano. V takových případech se snažíme najít vhodné bydlení, které odpovídá finanční situaci zájemce. Zájemcům o pronájem bytu navíc nabízíme poradenství a případnou pomoc při vyřízení příspěvků nebo doplatků na bydlení.

  • Nemám doložitelný příjem. Mohu si byt i tak pronajmout?

    14.11.2017 Nemám doložitelný příjem. Mohu si byt i tak pronajmout?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: V případě, že nemůžete doložit příjem, lze pronájem řešit platbou nájemného včetně služeb dopředu na sjednané období. Nejkratší doba, na kterou si lze u naší společnosti sjednat pronájem, jsou 4 měsíce.

  • K čemu slouží administrativní poplatek?

    14.11.2017 K čemu slouží administrativní poplatek?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Administrativní poplatek částečně hradí náklady za služby spojené s pronájmem bytu. Na realitním trhu se většinou používá slovo „provize“ a bývá obvykle ve výši minimálně jednoho měsíčního nájmu včetně služeb. U naší společnosti se výše administrativního poplatku pohybuje od 0 do maximálně 5000 korun.

  • Na jak dlouho se uzavírá nájemní smlouva?

    14.11.2017 Na jak dlouho se uzavírá nájemní smlouva?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Naše společnost preferuje dlouhodobé nájemní vztahy. Při sjednávání délky nájmu se snažíme maximálně vyjít vstříc představám budoucího nájemce. Obvyklá doba nájmu se sjednává na 12 měsíců. Lze se samozřejmě dohodnout i na delší, respektive na kratší délce pronájmu (minimálně 4 měsíce, maximálně 36 měsíců).

  • Kde a jak si mohu vybrat byt?

    14.11.2017 Kde a jak si mohu vybrat byt?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Nabídku volných bytů naleznete na našich webových stránkách www.residomo.cz. V případě zájmu o pronájem nás kontaktujte prostřednictvím poptávkového formuláře, který naleznete u nabídky jednotlivých bytů, či prostřednictvím Linky RESIDOMO na telefonním čísle 840 114 115 nebo e-mailem na info@residomo.cz.

  • Proč musím při pronájmu dokládat příjem?

    14.11.2017 Proč musím při pronájmu dokládat příjem?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Náklady na bydlení patří mezi významné pravidelné výdaje domácnosti. Obecně by tyto náklady neměly přesáhnout 40 % celkových příjmů domácnosti. Je logické, že si chce pronajímatel ověřit, zda je zájemce schopen ze svých příjmů hradit náklady spojené s bydlením u vybraného bytu. V mnoha případech vzniká zájemcům o bydlení nárok na příspěvek na bydlení. Naše společnost jim v takových případech poradí a pomůže s vyřízením žádosti.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu