• Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • 2. bod: Cena díla

    12.11.2018 Kolik to bude stát?

    Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Tesárková Oplová: I přes Vámi uvedené informace Vás pravděpodobně znovu obdaruji několika otázkami, abych si ujasnila další specifické podrobnosti. Na základě toho Vám dám možnosti zpracování poptávky s cenovým rozptylem. Cenu určuji především součtem nákladů (materiál, provoz ateliéru) a stráveného času či hloubce okamžiku. Pokud si například přejete zátiší s převodovkou nad jídelní stůl, zhotovené olejomalbou na plátně o rozměrech 100 x 70 cm, tak se pod 24 000 Kč nevejdeme. Samozřejmě, že se dá ušetřit na plátně, barvách a trochu to časově ošidit, ale v tom případě se, prosím, obraťte na někoho jiného.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu