• Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

  • Vysocí lidé mají často problémy s páteří.

    01.12.2016 Vysocí lidé mají často problémy s páteří. Je pro lidi větší výšky záchranou před potížemi s páteří velikostně vhodný sedací a lehací nábytek?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Nábytek „na míru“ nejen velikostí, ale stejně tak ergonomickým řešením funkčních ploch, je velkým pomocníkem pro každého, nejen pro lidi vysoké, ale není samospasitelný. Kvalitní sedací a lehací nábytek je pomocníkem, když se jej uživatel naučí správně užívat (příklad: špatně nastavená pracovní židle nepomáhá, ale naopak může ubližovat). A dále: člověk není pytel kostí, složený na sedadlo a „nábytku, starej se“. Člověk se sám musí starat, aby zaujímal a stále si kontroloval správné držení těla při stání, sezení, práci. Vhodnými a dobře prováděnými cviky je třeba, aby zpevňoval své svaly, úměrným pohybem udržoval pružnost těla. Pokud vysoký člověk dokáže zachovat svaly pevné, pružné, nejsou u něj rizika bolestí apod. problémů páteře tak velká, jako u menších lidí s „hadrovitým“ tělem. Pokud se vysoký člověk vybaví správně zvoleným nábytkem (i když počáteční náklady budou vyšší), bude udržovat lékaři doporučený životní styl s minimem stresů včetně dostatku spánku na kvalitní lehací ploše, vytvoří si předpoklad pro zdraví i atraktivitu do vysokého věku.

  • Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    01.12.2016 Záleží na tom, jak na židli, křesle, pohovce, sedíme?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, záleží. Lékaři doporučují, aby při sezení byla páteř ve svém fyziologickém (přirozeném) dvojitě zakřiveném tvaru. Abychom toho docílili, je třeba, aby sedadlo bylo správně řešené. U nečalouněných sedadel se má plocha sedadla v zadní části plynule zvedat v úhlu cca 30 stupňů. Vidět je to na historických tramvajových nebo železničních sedadlech, nebo na „škamnách“, tedy školních lavicích z dob Rakouska-Uherska a první republiky. U čalouněných sedadel se toho dociluje vhodnou volbou materiálů a konstrukcí čalounění. Takže na pohled nic nepozorujeme, až po usednutí zjistíme, zda je sedadlo správně řešené. Sedadlo, jeho řešení, je základ pro tvar celé páteře. Bederní opěrka je pomocné, i když důležité, zařízení.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 1. Bolí to?

    Odpověď od ProctoClinic: Prah bolestivosti má každý jiný. Není to bolest. Spíš by bylo vhodné hovořit o tlaku. Naši lékaři používají znecitlivující mast při vyšetření a zákroku.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 4. Léčíte děti do 15-ti let?

    Odpověď od ProctoClinic: Ne, neléčíme. V tomto případě je vhodné se obrátit na nemocnice.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 5. Je rozdíl zdali vás navštívím, když mám první potíže nebo se budu léčit přípravky, které si zakoupím v lékárně a přijdu k vám pouze kdyby mi tyto přípravky nepomohly?

    Odpověď od ProctoClinic: Ano, je to rozdíl. Když přijdete při začínajících potížích, tak Vám lékař odstraní hemoroidy během několika málo návštěv. Tím Vám nevznikne žádné časové omezení a nenarušíte si ani pracovní, ani soukromý život. Pokud budete problém odkládat a budete se sám nebo sama léčit, tak se situace může změnit. Můžete si zanedbat prasklinu, která se mnohem jednodušeji hojí, pokud je čerstvá nebo si vypěstujete hemeroidy 4. stupně, kde je možná už jenom operace. A to znamená anestezii, operaci, pobyt v nemocnici a následně rekonvalescenci doma. Je to bolestivá záležitost několika týdnů.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Zamodralý dým?

    16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu