• Proč musím při pronájmu dokládat příjem?

    14.11.2017 Proč musím při pronájmu dokládat příjem?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Náklady na bydlení patří mezi významné pravidelné výdaje domácnosti. Obecně by tyto náklady neměly přesáhnout 40 % celkových příjmů domácnosti. Je logické, že si chce pronajímatel ověřit, zda je zájemce schopen ze svých příjmů hradit náklady spojené s bydlením u vybraného bytu. V mnoha případech vzniká zájemcům o bydlení nárok na příspěvek na bydlení. Naše společnost jim v takových případech poradí a pomůže s vyřízením žádosti.

  • Budu muset při podpisu smlouvy zaplatit nějaké poplatky?

    14.11.2017 Budu muset při podpisu smlouvy zaplatit nějaké poplatky?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Ano, při podpisu Vás požádáme o: • administrativní poplatek (pokud je u vybraného bytu požadován) • složení vratné jistoty (kauce) ve výši maximálně dvojnásobku měsíčního předpisu (čisté nájemné a zálohy na služby) – obvykle je výše kauce uhrazena převedením rezervační zálohy, kterou • • zájemce hradí při podpisu rezervační smlouvy, jež předchází uzavření Smlouvy o nájmu bytu • uhrazení prvního nájemného včetně záloh za služby spojené s bydlením.

  • K čemu slouží administrativní poplatek?

    14.11.2017 K čemu slouží administrativní poplatek?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Administrativní poplatek částečně hradí náklady za služby spojené s pronájmem bytu. Na realitním trhu se většinou používá slovo „provize“ a bývá obvykle ve výši minimálně jednoho měsíčního nájmu včetně služeb. U naší společnosti se výše administrativního poplatku pohybuje od 0 do maximálně 5000 korun.

  • Z čeho je složen měsíční předpis?

    14.11.2017 Z čeho je složen měsíční předpis?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Havířov: Měsíční předpis nájemného se skládá z čistého nájemného a zálohových plateb za poskytované služby související s užíváním bytu a případně jej tvoří i poplatky za užívání vybraných zařizovacích předmětů (např. kuchyňská linka nebo sporák). Zálohy za služby spojené s bydlením nejčastěji obsahují následující: osvětlení společných prostor, spotřebu studené vody, spotřebu teplé vody, ohřev teplé vody, topení, digitální televizi, úklid společných prostor (rozsah uvedených služeb se v jednotlivých domech může lišit).

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu