• Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Jiné turbo?

    16.03.2018 MOHU NAMONTOVAT TURBO Z JINÉHO MOTORU?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne, pokud nemají totožné OEM číslo resp. číslo výrobce TD. I když mohou mít stejnou zástavbu, termodynamicky se liší (mají jinou charakteristiku).

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Vyvážení TD?

    16.03.2018 PROČ JE DŮLEŽITÉ VYVÁŽENÍ TD?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Bez přesného vyvážení dochází k vibracím, snížení životnosti ložisek, snížení účinnosti a velmi nepříjemné hlučnosti.

  • Zamodralý dým?

    16.03.2018 PROČ MOJE AUTO ZAKOUŘÍ NAMODRALÝM DÝMEM NA SEMAFORECH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to jasný symptom problému na turbodmychadle. Během volnoběžných otáček se dostane přes turbodmychadlo do sání a intercooleru olej, který po akceleraci naráz shoří v motoru.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

  • Rekuperace

    19.07.2018 Co je rekuperace a rekuperační jednotka

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Rekuperace je obecně zpětné získávání energie. Ve WAFE se zabýváme rekuperací tepla obsaženého ve vzduchu vašeho domu – naše technologie (rekuperační jednotka) slouží k tomu, abyste mohli větrat a přitom neztráceli teplo, které v domě máte. Zároveň dochází k odfiltrování alrgenů, smogu a prachu a ke zpětnému zisku vlhkosti.

  • Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč bych si mlě koupit raději rekuperační jednotku WAFE a ne jinou?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Technologie WAFE využívá několika inovací, které výrazně zvyšují efektivitu zařízení a pohodlí zákazníka. Jedná se zejména o klapkový entalpický systém (EFS), který umožňuje návrat přirozené vlhkosti do prostředí. Není tak zapotřebí v teplotách pod nulou venkovní vzduch předehřívat, jako to dělají běžné jednotky, a není ani nutné instalovat další zařízení na regulaci vlhkosti vzduchu. WAFE funguje autonomně díky přesné senzorice a o svou pozornost si řekne uživateli online.

  • Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč nemáte v nabídce nástěnný ovladač? Jak se rekuperační jednotka WAFE ovládá?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Jednotka WAFE 350 EFS je od samého počátku konstruována jako maximálně autonomní přístroj. Díky sensorům funguje rekuperační jednotka samostatně, reguluje průtok vzduchu, řídí vlhkost a kontroluje stav filtrů. Pokud potřebujete jednotku sami nastavit, pak máte k dispozici aplikaci MojeWAFE ve které můžete rekuperační jednotku ovládat online z jakéhokoliv místa, kde právě jste. Můžete si nastavit vlastní týdenní režim, spouštět boost a sledovat, jaké prostředí doma máte. Filozofie WAFE je, abyste o jednotce pokud možno vůbec nevěděli a věnovali se něčemu užitečnějšímu. To vnímáme jako její prémiovost. Nastavování a sledování funkcí jednotky nejspíš vaším koníčkem nebude.:-)

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu