• Rekuperace

    19.07.2018 Co je rekuperace a rekuperační jednotka

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Rekuperace je obecně zpětné získávání energie. Ve WAFE se zabýváme rekuperací tepla obsaženého ve vzduchu vašeho domu – naše technologie (rekuperační jednotka) slouží k tomu, abyste mohli větrat a přitom neztráceli teplo, které v domě máte. Zároveň dochází k odfiltrování alrgenů, smogu a prachu a ke zpětnému zisku vlhkosti.

  • Rekuperace

    19.07.2018 Co všechno umí rekuprační jednotka vyvětrat?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Obecně jsou rekuperační jednotky určeny snad pro všechny typy objektů a prostor. Je však třeba vybírat ty správné. Jiný typ je vhodný pro technické prostory s nutností odlučování škodlivin a jiný pro obytné domy a byty. Jednotky WAFE jsou primárně určeny pro prostory určené k bydlení (domy, byty, domovy důchodců, domovy mládeže apod.), školky, školy, kancelářské prostory a administrativní objekty. Jednotky však lze použít i ve výrobních prostorách, tzv. čisté výrobě (přesné montáže, laboratoře, plnicí linky apod.).

  • 1. bod: Co si přeji

    12.11.2018 Co si přeji?

    Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Oplová: • Co si přeji na svém obraze? Jedná se o portrét, malbu podle fotografie, abstrakci, poezii či Váš sen... • Jak velký obraz chci? Chcete malbu na stěnu či obraz na plátně přes celou zeď? Nebo jen malý obrázek k dotvoření atmosféry interiéru? Když si to neumíte představit, doporučuji pobíhání po bytě s metrem a malířskou (žlutou) lepenkou. Lepenkou si na zdi vyznačte formát budoucího kusu umění. Je to velice jednoduchý fígl, jak zjistit vhodnou velikost obrazu. • Preferuji nějakou techniku? Osobně preferuji olejomalbu či malbu akrylem. Pro nějaké efekty je ideální kombinovaná či jiná speciální technika. S touto věcí Vám ráda poradím.

  • 3. bod: Návrhy malby

    12.11.2018 Návrhy

    Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Oplová: Nyní Vám zpracuji jeden či více návrhů. Opět záleží na konkrétní zakázce. Někdy je nabíledni jasné co si přejete a návrhu dokonce ani není třeba (např. u zpracování fotografie). Jindy zas Vaší představě musíme trochu pomoci, aby se dala uchopit reálnými rozměry času, barev a plochy. Pokud se z jednoho návrhu stane Váš favorit, tak domluvíme zálohu a můžeme se rovnou pustit do tvorby. Pokud se Vám nic z návrhů líbit nebude, jsou dvě možnosti. Buď budeme pokračovat dalšími návrhy, nebo spolupráci ukončíme za cenu skicovného.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Pneumatické ventily?

    16.03.2018 JSOU PNEUMATICKÉ VENTILY – ACTUATORY PRO RŮZNÁ TURBODMYCHADLA STEJNÉ? (NAVENEK VYPADAJÍ SHODNĚ)

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Ne – každý má jiný otevírací tlak a rychlost.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu