ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chování. Lidé s vysokou sebedůvěrou působí klidně, rozhodně a motivovaně – což inspiruje ostatní. Sebeovládání. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoříchování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy ;
firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přespartnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zepřes carousel (více produktů) až po dynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnoukomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býtrůznorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa ;
sdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonujevzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce stam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlín, který s nimi rezonuje. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat ;
komunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč tělaprojev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těla, mimika, gestikulace, intonace) nebo ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace ssouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezisouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nasoulad činností organizace s interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoživotě podporuje soustředění, snižuje impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s většímvize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení aprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolyorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasněhodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní prostředí. Větší organizace mohou mít problém s ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoudlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám ijednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
schopnosti, úroveň týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, kterátýmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, která pomáhá HR i ;
a manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí. Účastníci – ať už podnikatelé, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnoutdatech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmivzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout růstu a posílit jejich ;
srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyřady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attentionuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřeefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodmotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci s ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena natlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávací výhodu, protože s námi budou lidé chtít jednat znovu. Spolupráce, která vychází zes námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovalyklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcemtyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci szjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s motivací, rozvoj ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotoui v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujesilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme aplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatplánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale ijedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivněsystematické finanční poradenství, strategické plánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní amyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influenceryúčinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétním publikem prostřednictvím tváře, které ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti spraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ss jinými firmami (B2B), kvalitní marketingová strategie je základem úspěchu. Díky vhodně zvolenému ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu