rozvoji lidského potenciálu. Nabízíme prakticky zaměřené kurzy, které reflektují aktuální potřeby firem– od soft skills přes leadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám budovatměřitelné výsledky. Chcete rozvíjet svůj tým a posunout vaši firmu dál? Ozvěte se. Business úspěch. Nabízíme prakticky zaměřené kurzy, které reflektují aktuální potřeby firem – od soft skills přesleadership až po obchodní a strategické dovednosti. Pomáháme firmám budovat silné, motivované týmy a ;
Inovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novéprodukty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nafiremní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjet. Pokud chcete rozvinout inovační potenciál ve své firmě, nebo se zaměřit na inovační podnikání aInovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet ;
Personální řízení a strategie jsou klíčovými prvky pro úspěšné fungování každé firmy. Efektivní, hodnocení a dlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmypřímo ovlivňují výkonnost a atmosféru ve firmě. Pomáháme nastavit efektivní personální strategii, kterářízení a strategie jsou klíčovými prvky pro úspěšné fungování každé firmy. Efektivní řízení lidskýchdlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemní ;
kvality a systém řízení kvality jsou základem dlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávatvedení firmy. Kaizen zapojuje všechny zaměstnance napříč úrovněmi – od vedení až po provoz – dove firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvalityklíčových procesů. Pomáháme firmám zavádět praktická a udržitelná řešení, která vedou ke skutečnémumanagement kvality má přímý dopad na spokojenost zákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita není ;
nabídku, zákaznické segmenty, kanály, náklady a výnosy. Je ideální pro začínající firmy, které potřebujíkomplexnější nástroj, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopitrůst. V rámci našich kurzů, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas, kanály, náklady a výnosy. Je ideální pro začínající firmy, které potřebují ověřit svou myšlenku, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopit, jak vytvářejí, dodávají ;
, kvalitu a neustálé zlepšování. Pomáhají firmám odstranit plýtvání, zjednodušit procesy a zvýšit přidanouinovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajíztráty a jak je možné je eliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovatvšech úrovní firmy. Pokud chcete zefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalitu. Pomáhají firmám odstranit plýtvání, zjednodušit procesy a zvýšit přidanou hodnotu pro zákazníka. Lean ;
Marketingová komunikace je klíčová pro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivněmarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Businesspro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivně komunikované poselství přitahujesítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. ;
poradenství a pomáhají firmám nastavit správné procesy pro dosažení úspěšných výsledků. Projektovézměny. Naši experti poskytují projektové poradenství a pomáhají firmám nastavit správné procesy pro ;
značky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základem– profil musí působit uceleně, důvěryhodně a zaujmout během několika vteřin. Prezentace firmy nanebo příběh firmy. Důležitá je interakce – odpovídání na komentáře, zprávy a budování vztahů seoptimalizaci podle výkonu. Nabízíme firmám komplexní podporu v oblasti Instagram marketingu – odsociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskouprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme ;
dojmu. Měl by obsahovat kvalitní logo, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na webfirmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přeszákulisí firmy, zákaznické recenze, videa, živá vysílání (Facebook Live) nebo akce a událostifirmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na web, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o ;
firmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchu, relevantní klíčová slova, technická kvalita webu a zpětné odkazy pomáhají zvýšit viditelnost firmydosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledovánímfirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchu, relevantní klíčová slova, technická kvalita webu a zpětné odkazy pomáhají zvýšit viditelnost firmy ;
firmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, alepomáhá firmám i jednotlivcům vytvářet efektivní, cílené a výkonné kampaně. Ty pak přináší nejen vyšší dosah, ale především skutečný obchodní dopad. ;
externí auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vaudit povinný – zejména účetní a finanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typypoctivý obraz hospodaření firmy v souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, nafinanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy auditů, jako jsou personální čiprocesní, protože přinášejí důležité informace o stavu a výkonnosti firmy. Dobře provedený audit pomáhá ;
Reklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plánReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán Reklamní kampaňje jedním z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovouslogany firem by měly být jednoduché, emočně nabité, snadno zapamatovatelné a především autentické. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporují, tak i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporují ;
přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i ke. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná vize, hodnoty a osobní mise nám, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestukaždodenním činnostem hlubší význam. Ať už jsme na začátku kariéry, nebo vedeme tým či firmu, jasná ;
kariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem inové talenty a rozšiřuje obchodní příležitosti. Díky nástroji Sales LinkedIn Navigator mohou firmyi obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pro. Efektivní reklama na LinkedInu přináší nejen leady, ale i posílení značky a odborného postavení firmy nebo ;
komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategie afilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbíratfirmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší účinnost než obecná masovásdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonuje. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma zaměří. Každý segment vyžaduje ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zda dojde k porozumění, sladění očekávání a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu