, hodnocení a dlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmynašich školení, konzultací a koučinku se zaměřujeme na rozvoj těchto manažerských dovedností, kterémanažerské kompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenstvídlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemní, konzultací a koučinku se zaměřujeme na rozvoj těchto manažerských dovedností, které přímo ovlivňují ;
, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchzlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýstaví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místěudržitelná řešení, která vedou ke skutečnému zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo ;
, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktexistuje skutečný zájem. Místo plýtvání časem a penězi na vývoj složitých řešení, která nikdo nechce, se, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, klíčoví partneři a strukturariziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
služeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízímezlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízíme poradenství, školení i praktický mentoring v oblasti Lean managementu a procesního řízení. ;
konzultacích se zaměřujeme na moderní formy marketingové komunikace, přičemž klademe důraz na marketing napotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Businesszákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na modernísprávnou marketingovou strategii, která odpovídá vašim cílům a potřebám. Na našich školeních se ;
. Silný manažer musí ovládat nejen odborné a řídící dovednosti, ale také umět pracovat sám se sebou – znátvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zleadership, ozvěte se. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole. Silný manažer musí ovládat nejen odborné a řídící dovednosti, ale také umět pracovat sám se sebou – znátvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme narizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchzískat poradenství pro vaše projekty? Ozvěte se. Business úspěch Business strategie Praha Karlínnašich kurzech a školeních se zaměřujeme na všechny aspekty projektového managementu – od stanovení cílů, rozpočtování, koordinace týmů až po rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánínebo příběh firmy. Důležitá je interakce – odpovídání na komentáře, zprávy a budování vztahů sepovědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu sedoporučuje využít reklamu na Instagramu, která se spouští přes Meta Ads Manager. Díky možnostemsociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
, co se jich dotkne, a co si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytellingzapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, aco si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytelling patří mezi ;
cílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhosprávu kampaní až po analýzu výsledků. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníkysociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
), která umožňuje, aby se webové stránky objevovaly na předních místech výsledků vyhledávání. Dobrý obsahzákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v síti), která umožňuje, aby se webové stránky objevovaly na předních místech výsledků vyhledávání. Dobrý obsahzákladě zájmů, lokalit, zařízení i chování uživatelů. Reklama se může zobrazovat ve vyhledávání, v síti ;
výsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto se, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr kliknutí k počtupřinášejí výsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právěproto se využívají konkrétní nástroje a metriky, které pomáhají měřit a optimalizovat úspěšnost kampaníprocent lidí, kteří viděli reklamu nebo příspěvek, na něj skutečně kliklo. Počítá se jako poměr ;
se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danásouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezizbytečné kroky nebo duplicity. Personální audit – zaměřuje se na personální politikufirmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzena kontrolu a odhalování chyb, ale zaměřují se na hledání příležitostí ke zlepšení, inovaci procesů a ;
. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmifirmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity značky. Příkladymarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými a ;
Ikigai vzniká silný nástroj pro osobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickýmosobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickým přístupem a konkrétními akčními ;
podporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběse každý cítí bezpečně vyjádřit jakýkoliv nápad – právě tak vznikají inovace, které mají sílu měnitpodporuje týmovou spolupráci, kreativitu a otevřenost k novým řešením. Využívá se při inovacích, tvorběse každý cítí bezpečně vyjádřit jakýkoliv nápad – právě tak vznikají inovace, které mají sílu měnit ;
dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulness (všímavosti), vděčnosti a hledáníprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů aimpulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí seúhel pohledu. Rozvíjením vděčnosti se posiluje pozitivní naladění, spokojenost a vnitřní štěstí. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o hlubší rozměr. Pomáhají nám stát se ;
, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročilénavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budování, komentáře, sdílení znalostí a podpora ostatních vytváří dlouhodobě silnou síť, která se může stát zdrojemobchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnýmiprofilech, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), segmentace trhu, segmentacefilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbírat. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně. Správná segmentace umožňuje ;
, schopnost klást otázky, parafrázovat a přizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadnítýmů, efektivní spolupráce i dobrých vztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikacipřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechnyvztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu