výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizace(assessorů), kteří dokážou chování účastníků vnímat v kontextu reálných pracovních situací, nikoliv jensystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízeníúspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Business management, business. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čifirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech astrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterůvaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie obchodu hrajeklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnu ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkyúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimistrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchuspočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci taknebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
Techniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímcelého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vumí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a vobchodní kulturu, která je zaměřena na výsledky i dlouhodobou udržitelnost. V dnešním konkurenčnímúspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Techniky uzavírání obchodu ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravéPraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímzaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytré ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Včíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V modernímpříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním neboplánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale i ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přesBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Influenceři se stali nedílnou součástísvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přitou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tuoptimalizovat rozpočty, předvídat výkyvy v poptávce, nastavovat správnou cenu, plánovat kapacity a ;
především správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bbýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámciklienty a zvyšovat konkurenceschopnost. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8oba přístupy. V B2B je klíčem kvalitní obsah, odborné argumenty, případové studie, SEO optimalizace a ;
zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou adovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšná akvizičnífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnooslovit – je nutné zaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v ;
spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikavizualizaci vztahů mezi příčinami a důsledky problému. HACCP se uplatňuje v potravinářství a farmacii astrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematickákvalitu produktů a zároveň zvyšovat spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnostrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám istrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Produktová strategie představuje jeden ze základníchbude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost produktové strategie úzce spojena s onlineproduktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu ;
základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíjejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) jejak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTInástroj, který ulehčuje vzájemné porozumění v pracovním týmu, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivézaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvoji ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníkošíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoneoddělitelnou složkou úspěchu v e-commerce. Důležitými nástroji jsou SEO (organické vyhledávání), PPC reklama ;
nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměnípostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho. Společně objevíme cestu, která vás bude naplňovat – každý den. Business úspěch Business strategie PrahaKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Jsme průvodci osobního růstu a změny, kteří přinášejí životníkoučink online jako dostupnou a účinnou cestu k nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i ;
. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchpůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. Vmanažerem, jsou vzdálené jen na jedno kliknutí. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Prahaod někoho zkušenějšího. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosnýmoderním přístupem. V online světě totiž platí, že hranice mezi odborníkem a klientem, učitelem a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu