v Brně a Praze představují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemnívést lidi, rozhodovat, řídit změny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně vBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Vzdělávací kurzy v Brně a Prazezměny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně v Brně a Praze nebo online ;
podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterákaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcikonflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámci našich školení ;
, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchve firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvality(GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kancelářích, ale pravidelně navštěvují provozy, oddělení nebo, zlepšování pracovního prostředí a celkové kultury kvality ve firmě. V rámci našich služeb nabízíme ;
růst. V rámci našich kurzů, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvasnástroje a přístupy vám umožní strategicky plánovat, testovat a efektivně řídit růst. V rámci našich kurzů ;
kvality a snižování chybovosti v procesech. Společně tvoří silný rámec pro zlepšování výkonnosti aztráty a jak je možné je eliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovatporadenství, školení i praktický mentoring v oblasti Lean managementu a procesního řízení. Businessskutečný význam. Six Sigma přidává statistický přístup ke zvyšování kvality a snižování chybovosti veliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovat, analyzovat a optimalizovat jejich ;
, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme ;
projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme narizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchudržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti v oblasti projektového řízení nebokontrolu, což zajišťuje, že každý projekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Nasprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu jeprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jetím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechádlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přesmarketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes správu kampaní až po analýzu výsledkůFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdosah, zapojení fanoušků a buduje důvěru ke značce. Reklama na Facebooku je výkonným nástrojem pro ;
, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, covýsledky – poptávky, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejívýsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto seKrálovo Pole Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně ;
interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) anebo úřady. Význam auditu nespočívá jen v kontrole, ale především v prevenci, posílení důvěryhodnosti ;
) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemvynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaipodporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubilisituaci, prozkoumat různé možnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s ;
strategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kdestrategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kdei v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujísměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci vrozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží k ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujecelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhupomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
nástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnýmiLinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojdůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahuje ;
marketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnízákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prorozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdadigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní nasloucháníproto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategiePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento modelpodporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládatprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu