zvyšování hodnoty pro zákazníky. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení ipro růst a rozvoj organizací. Ať už jste majitelem firmy, manažerem nebo podnikatelem, investice dopříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníkymanagement, akademie, development a poradenství tvoří dohromady komplexní rámec pro růst a rozvoj organizací ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkastrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují, analytické jako DAGMAR nebo strategické jako Porterův model – tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každoupomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledků. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteří ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoz důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopito nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávánívyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání iobchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínos – nejen pro jednotlivéobchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétnímodelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání i vedení lidí. Zároveň ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Proz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firempříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebopsychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší prostor pro kreativitu, podnikání, inovace“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen projednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžepartnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit ;
zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývojeúspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro každodenní ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnerystrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzutrhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci ssystematickému a datově podloženému řízení produktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívají ;
základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacíkariéře, efektivnější řízení času a energie, snížení stresu a větší autenticitu v jednání. Pro manažery– a právě pochopení těchto rozdílů je základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobnívětší autenticitu v jednání. Pro manažery je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice ;
-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram a Facebook pro vizuálně atraktivní produkty(Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram atržiště (např. Amazon, Alza, Mall), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní aplikace. Další příležitostí je expanze naFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a ;
, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně si naplánovat cestu k cíli, který má pro ně opravdovýpostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme nakoučink online je ideální volbou pro všechny, kteří cítí, že potřebují změnu, restart, nebo chtějínaplánovat cestu k cíli, který má pro ně opravdový smysl. Klíčovým nástrojem na této cestě je životní ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítíOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé asložité logistiky. Online mentoring je cenným nástrojem zejména pro začínající podnikatele, mladé, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro kontinuální učení a rozvoj ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, newsletterů, sociálních sítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v onlinefunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu