důležitá nebo citlivá sdělení je vhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlénejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace je základem výkonnýchvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli vpřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny ;
hospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné vedení firmy. Procesní auditslouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika, kontrolní mechanismy a zajišťujefirmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderní auditní přístupy se neomezují pouzeúčetnictví, výkazů, daňových dokladů a hospodaření společnosti. Důležitý pro investory, banky i samotné(např. interní auditní oddělení) a slouží jako nástroj pro podporu vedení – hodnotí rizika ;
, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro zklidnění mysli, snížení stresu apřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i kevýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu ;
struktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělenímodel je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení arychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty neboprvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělení odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivní, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působífakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme, pro koho to má smysla jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působí přirozeně, lidsky a ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje propředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví i. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro výběr ;
příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství azvyšování hodnoty pro zákazníky. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení inových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrépro růst a rozvoj organizací. Ať už jste majitelem firmy, manažerem nebo podnikatelem, investice do ;
specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkastrategický nástroj pro analýzu konkurenčního prostředí. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňujíkonkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji nového, analytické jako DAGMAR nebo strategické jako Porterův model – tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkynámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání novýchefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobého ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopito nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávánívyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání iobchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínos – nejen pro jednotlivéobchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétnímodelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání i vedení lidí. Zároveň ;
– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchpřekonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale iúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Proz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firempříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebopsychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší prostor pro kreativitu, podnikání, inovace“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen projednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžepartnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit ;
zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizikinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem prokaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývoje ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbuporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat nové ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhu ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu