sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
vynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je IkigaiIkigai vzniká silný nástroj pro osobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickýmplaceni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigai nástrojem k objevovánímožnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s Ikigai vzniká silný nástroj pro ;
nástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců, taknástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivcůskvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit avytváří silný rámec pro tvorbu strategie, inovací i osobního směřování. Pomáhá manažerům, lídrům iskvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit ;
, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro zklidnění mysli, snížení stresu apřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i kevýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategickýkariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem ifiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pronázvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelů ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivitspolehlivého partnera pro konkrétní zákaznické skupiny. Cílová skupina je definována jako skupina lidí, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové pro ;
důležitá nebo citlivá sdělení je vhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlénejen pro manažery, ale pro všechny zaměstnance, protože kvalitní komunikace je základem výkonnýchvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli vpřizpůsobit se příjemci. Rozvoj komunikačních dovedností je zásadní nejen pro manažery, ale pro všechny ;
struktur Organizační struktura firmy je zásadním prvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělenímodel je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení arychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní. Divizní struktura je vhodná pro větší podniky, které operují na různých trzích, vyrábí různé produkty neboprvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělení odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchmarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele je ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipDruhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřeby ;
jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Pro. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie Prahaz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami apostoje a vnitřního kompasu. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnerystrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývojeúspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro každodenní ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopito nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávánívyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
připravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péči ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdravípéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem může ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžepartnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu