Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovýmdojde k porozumění, sladění očekávání a hladké spolupráci, nebo naopak ke konfliktům, nedorozuměním a: odesílatele (komunikátora), sdělení (zprávu), komunikační kanál (prostředek), příjemce a zpětnou vazbukanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je ;
Maticová, funkcionální, plochá a liniová organizační struktura podniku - typy organizačníchstruktur Maticová, funkcionální, plochá a liniová organizační struktura podniku - typy organizačníchodpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační tokyněkolik typů organizačních struktur, z nichž každá má své výhody, omezení a vhodnost podlevelikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelů ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje asvědomí Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje aa svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledky ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostřízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépecílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing je orientovanýkomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je více ;
strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyAnalýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zeškolních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení astrategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a ;
Argumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánínení jen o faktech, číslech a podmínkách, ale především o schopnosti přesvědčivě komunikovat, zvládatemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsah ;
. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisdalší AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servis, tvorbapřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas imožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přináší ;
Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchtvoří komplexní soubor osobnostních rysů, vztahových principů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází zpředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitusledujících. Právě díky této komunitě a schopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není ood konkurence. Psychologie prodeje je komplexní dovednost, kterou je možné a nutné systematicky ;
Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízenífinancí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a zhodnocení majetku – všechna tato tématatvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele neboa strategicky rozhodovat o jejich využití. Peníze nejsou jen prostředkem směny, ale také odrazem ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servisPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním ;
FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kteráslouží k identifikaci možných poruch, jejich příčin a důsledků ještě předtím, než k nim dojde. Cílemtéto metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavitnáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoklíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost ;
Obchodní prostředí se neustále mění, a proto je nezbytné mít pevně zakotvený rámec, který zahrnuje nejenobchodní právo a podmínky, ale také jasně definované cíle, silné obchodní vztahy, kontinuální rozvojobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen vfungovat profesionálně a bezpečně. Reguluje obchodní vztahy, smlouvy, odpovědnosti, ochranu duševníhovlastnictví a práva obou stran. Správné porozumění obchodnímu právu snižuje riziko právních sporů ;
), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. Součástí. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. E-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímuchování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanéstrategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní a cílený plán, kterýpropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímkonkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávají, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu