značky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základempřesného cílení na základě demografie, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum ssociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum s personalizovaným sdělením. Reklama na Instagramu ;
, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pronavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budováníprofilech, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňujepokročilé filtrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj ;
výsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládánímchování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky životapřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostiposilovat a zlepšovat kvalitu života. Nelze opomenout ani fyzické zdraví, které je s psychikou úzcementálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomou ;
. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přinášízcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývojtrhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přináší ještě větší ;
ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chování. Lidé s vysokou sebedůvěrou působí klidně, rozhodně a motivovaně – což inspiruje ostatní. Sebeovládání. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoříchování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy ;
firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přespartnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zepřes carousel (více produktů) až po dynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnoukomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býtrůznorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa ;
sdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonujevzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce stam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlín, který s nimi rezonuje. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace sse zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danásouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezisouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit na ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoživotě podporuje soustředění, snižuje impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s většímvize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení aprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolyorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasněhodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní prostředí. Větší organizace mohou mít problém s ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoudlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám ijednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
schopnosti, úroveň týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, kterátýmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, která pomáhá HR i ;
datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmia manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxítvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkými kompetencemi (leadership) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí. Účastníci – ať už podnikatelé ;
řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attention, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní ssrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřeefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodmotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci s ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena natlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávací výhodu, protože s námi budou lidé chtít jednat znovu. Spolupráce, která vychází zes námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovalyklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcemtyto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci szjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s motivací, rozvoj ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotoui v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujesilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme aplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu