produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobředlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávat produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro ;
růst. V rámci našich kurzů, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas, BMC a Lean Startup metodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikem, školení a konzultací pomáháme firmám i jednotlivcům s aplikací Lean Canvas, BMC a Lean Startupmetodiky do praxe, abyste mohli uspět rychleji, levněji a s menším rizikem. ;
nejdůležitějších platforem pro interakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktůkampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online iinterakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů nebo služeb. Učíme, jak vytvářets vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online i osobně, abychom vám pomohli nastavit ;
značky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základempřesného cílení na základě demografie, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum ssociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s, zájmů nebo chování oslovíte konkrétní publikum s personalizovaným sdělením. Reklama na Instagramu ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoudlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám ijednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujeuvěřitelně. Právě taková prezentace dokáže inspirovat, přesvědčit a navázat dlouhodobý vztah s klientem ;
firmy na Facebooku je ideální pro komunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přespartnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zepřes carousel (více produktů) až po dynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnoukomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může býtrůznorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky ze zákulisí firmy, zákaznické recenze, videa ;
. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nadosah i konverze. Pomáháme firmám s nastavením reklamních kampaní, optimalizací výkonu, sledováním ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace ssouladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezisouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vsouladu s legislativou, normami, interními předpisy a etickými kodexy. Dále lze audit rozlišit nasoulad činností organizace s interními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je ;
. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmisociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abymarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými avyužití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Aby reklama nepůsobila nahodile ;
profesní směr s osobními hodnotami. Je to hluboká sebereflexe, která vede k autenticitě, naplnění asituaci, prozkoumat různé možnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci sobjevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubili profesní směr s osobnímimožnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s Ikigai vzniká silný nástroj pro ;
mise Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovýmisjednocují tým. Spojení brainstormingu, vizualizace, práce s myšlenkovými mapami a definice vize a misetýmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu sPole Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčové ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí sepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoživotě podporuje soustředění, snižuje impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s většímvize, hodnoty a osobní mise nám pomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme ;
, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pronavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budováníprofilech, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňujepokročilé filtrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj ;
sdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonujevzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce stam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlín, který s nimi rezonuje. Targeting (cílení) je proces výběru konkrétních segmentů, na které se firma, přesný targeting a práce s jasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení aprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolyorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasněhodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní prostředí. Větší organizace mohou mít problém s ;
klíčové držet krok s trendy, které přinášejí vysoký zásah, angažovanost i konverze. Mezi nejúčinnějšíreklamních sdělení. Úzce souvisí s tvorbou newsletterů, které představují přímý a velmi efektivníklíčové držet krok s trendy, které přinášejí vysoký zásah, angažovanost i konverze. Mezi nejúčinnějšíreklamních sdělení. Úzce souvisí s tvorbou newsletterů, které představují přímý a velmi efektivní ;
ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chování. Lidé s vysokou sebedůvěrou působí klidně, rozhodně a motivovaně – což inspiruje ostatní. Sebeovládání. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoříchování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti spraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ss jinými firmami (B2B), kvalitní marketingová strategie je základem úspěchu. Díky vhodně zvolenému ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcepropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značkykoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postaveníhladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partneryjsou také úzce propojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu