a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivníjsou také kurzy a školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes ;
vztahy, produktivitu, atmosféru na pracovišti i schopnost řešit konflikty a dosahovat cílů. Nabízímekomunikace je základním kamenem úspěšného fungování každého týmu i celé firmy. Ovlivňuje vztahy ;
umožňují hlubší vztah se zákazníkem. Copywriting hraje zásadní roli v každém typu marketingu. Dobřejsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – a umožňují hlubší vztah se ;
. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci ivnitřní štěstí. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší ;
Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management), segmentace trhu, segmentacefilozofie zaměřená na budování a udržování pevných vztahů se zákazníky. Umožňuje firmám sbíratjasně definovanou cílovou skupinou umožňují firmám růst udržitelně, budovat silné vztahy a zajišťovat ;
komunikaci, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motoremposilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem inovací a růstu firmy. Nabízíme ;
potřebám firmy i jednotlivců. Pomáháme lidem lépe využívat svůj potenciál, rozvíjet vztahy napotenciál, rozvíjet vztahy na pracovišti a zvládat náročné situace s větší jistotou a efektivitou. Měkké ;
Time management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůTime management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůrozvíjení vztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitosti, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementvztahů, které jsou v dnešním světě nepostradatelné. Kvalitní vztahy přinášejí nové příležitosti ;
názory bez agrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo nimezilidských vztahů. V našem školení se naučíte, jak se stát asertivním ve svých komunikacích, jak reagovat navyšší spokojenosti na pracovišti. Chcete rozvíjet své komunikační dovednosti a zlepšit své vztahy, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo ni. Asertivní komunikace arespektem vůči ostatním, což vede k pozitivním výsledkům a zlepšení mezilidských vztahů. V našem školení ;
vztahy a úspěšně řešit konflikty. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na rozvoj taktik provztahy. Učíme, jak správně připravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jakpro každého, kdo chce dosáhnout výhodných dohod, zlepšit vztahy a úspěšně řešit konflikty. Na našichpožadovaných výsledků a zároveň udržet dobré pracovní vztahy. Učíme, jak správně připravit ;
Obchod, obchodní vztahy, obchodní spolupráce, obchodní růst, obchodní koučink, obchodní synergieObchod, obchodní vztahy, obchodní spolupráce, obchodní růst, obchodní koučink, obchodní synergieObchodní vztahy a spolupráce jsou základem každého úspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu jeklíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale ijednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovat obchodní vztahy, jak vyjednávat tak, aby obě strany byly ;
týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní efektivitě a lepšímu zvládání konfliktů. V rámcidovedností přispívá k lepší spolupráci v týmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní ;
, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdrojehodnotu. Zahrnuje devět stavebních bloků: zákaznické segmenty, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se ;
. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální identitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celýzpůsob komunikace, vztah k zákazníkům a celý příběh, který značka vypráví. Rozvoj značky je proces ;
přísluší České advokátní komoře. Nabídka služeb Mimosoudní řešení: Chrudim Chrudim III Praha Krčspotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem přísluší České advokátní komoře. ;
Pojištění majetku a odpovědnosti občanů Pojištění majetku a odpovědnosti občanů Pojištění rodinnýchPoděbrady Poděbrady III Hořovice Slaný Sázava Sázava Rudná Rudná Pojištění rodinných domů ;
Stavební spoření Stavební spoření Stavební spoření Buřinka, Stavební spořitelny České spořitelny, a.s.. se státní podporou až 2000 Kč ročně. Produkty a služby Produkty Finanční skupiny ČeskéStavební spoření Buřinka, Stavební spořitelny České spořitelny, a.s.. se státní podporou až 2000 Kč ročně. ;
Hypotéční úvěry Hypotéční úvěry Hypotéky České spořitelny, a.s., Americké hypotéky Produkty aslužby Produkty Finanční skupiny České spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun BerounSlaný Sázava Sázava Rudná Rudná Hypotéky České spořitelny, a.s., Americké hypotéky ;
Penzijní připojištění Penzijní připojištění Penzijní připojištění Penzijní společnosti Českéspořitelny, a.s., se státním příspěvkem. Produkty a služby Produkty Finanční skupiny České spořitelnypřipojištění Penzijní společnosti České spořitelny, a.s., se státním příspěvkem. ;
Osobní účty Osobní účty Osobní účet České spořitelny II Produkty a služby Produkty Finanční skupinyČeské spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav MladáMělník Mělník Hostivice Hostivice Poděbrady Poděbrady III Hořovice Slaný Sázava Sázava Rudná Rudná Osobní účet České spořitelny II ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu