odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a procesů. Volba správné struktury ovlivňuje komunikační toky, rozhodovací pravomoci, schopnost inovovat, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existujeprvkem pro její efektivní fungování, řízení, rozdělení odpovědnosti i celkovou koordinaci týmů a, reagovat na změny i dosahovat stanovených cílů. Existuje několik typů organizačních struktur, z nichž ;
tvář, přibližuje její vznik, poslání, hodnoty i smysl, a dokáže zákazníky nejen informovat, ale itím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechápatří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhoprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to dělámedlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, která pomáhá HR ivýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenípředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví ipřesná data, snižují riziko chybného rozhodnutí a posilují výkonnost celého týmu i organizaceschopnosti, úroveň týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, která ;
, rozvojové akademie a manažerské vzdělávání, které firmám i jednotlivcům pomáhají nastavit směr, dosáhnout, organizaci, vedení lidí i kontrolu klíčových procesů. Úspěšný manažer dnes musí zvládat nejen řízení týmu, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vefektivní manažerský styl, který vede k výkonnosti i dlouhodobé stabilitě. Business academy (obchodní. Akademie bývají často modulově rozděleny, zahrnují workshopy, případové studie i individuální ;
akviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní formařady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attention. Pomáhá marketérům i obchodníkům strukturovat komunikaci tak, aby krok za krokem vedla potenciálního ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníkanákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka flexibilně reagovat narůstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Profesionální obchodník dneška není jen ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nato a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA ineverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtvlastní BATNA i pravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu ;
argumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předánípracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, žekonzistentním přístupem. Důležitou součástí psychologie prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Tykaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubšíklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem ;
obchod do fáze podpisu, objednávky nebo dohody rozhoduje o obchodních výsledcích jednotlivců idobě, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnostmotivací, rozvoj individuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání i ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchpak není jen o dosažení cíle, ale také o cestě – o růstu, sebedisciplíně, odvaze i schopnostipřekonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i ;
a svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celés respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovataž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionála. Profesní etika podporuje čestnost, objektivitu, diskrétnost, férovost i schopnost říct „ne“, pokud by měl ;
našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitvytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navícprostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem kombinace odbornosti, leadershipučíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V moderním ;
publikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytickéoblasti investují systematicky, mohou získat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a její ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivituvýnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnancůstatistika, pravděpodobnost i kombinatorika stávají nenahraditelnými nástroji. Díky nim dokážeme ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategického, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmipracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou ;
zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žekoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavenítomto kontextu hraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšnédlouhodobá spolupráce a koordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavení firmy na trhu a její udržitelný růst. ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějísystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují nákladyna provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
vnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customerrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýmproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i manažerům pomáhají nejen porozumět trhu a ;
Sebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás mázákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacívýjimečně praktický vhled do fungování jednotlivce i týmů. Díky tomu mohou lidé lépe porozumět svým silnýmefektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení seminářů, workshopů a individuálních konzultacíkrizových situací. Naším cílem je přinášet lidem hlubší porozumění sobě i druhým. Věříme, že ;
obchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis iprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu