skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýmiv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocí, který vyžaduje znalost cílové skupiny, hodnot značky a jejího unikátního přínosu. V moderním ;
) Ikigai je japonský koncept, který v sobě spojuje vášeň, poslání, profesi a to, co svět potřebuje. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemvynikají, za co mohou být placeni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigaipodporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubilisituaci, prozkoumat různé možnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s ;
i v týmech či firmách. Tyto metody přinášejí nové pohledy, odemykají skrytý potenciál a podporujísměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci vrozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží k, hodnotou, účelem. Jasně formulovaná vize a mise slouží jako kompas v rozhodování, posilují motivaci atýmům myslet v širších souvislostech, propojit kreativitu s konkrétními cíli a směřovat k úspěchu s ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuvědomě vnímat přítomný okamžik bez hodnocení. V práci i v osobním životě podporuje soustředění, snižujecelkovému zdraví. V kontextu osobního rozvoje je vděčnost nástrojem, který pomáhá nacházet rovnováhupomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoudržitelného úspěchu – v životě i v práci. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujei obchodníci cílit na konkrétní rozhodovací pozice ve firmách, sledovat změny v jejich profilechnavazovat kontakty, inspirovat se, komunikovat s lídry a sdílet odborný obsah. Pomáhá v budování, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnovizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepšístrategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílenádlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýmarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění ;
prvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdadigitální nástroje. Důležitou roli v komunikačním procesu hraje empatie, aktivní nasloucháníproto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategiePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli v ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoupůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojeprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojemarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele je ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládatprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se z, vyjednávat, řešit konflikty a efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociálnívědomě a promyšleně, a ne impulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyzásad, které společnost považuje za správné. Odráží kulturu, historii a vývoj daného společenství. Vmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímzaměstnance. Dlouhodobě udržitelný úspěch v podnikání i v životě není pouze výsledkem chytré ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnostpředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bbýt úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a, plánování, rozpočtování a vyhodnocování efektivity (např. pomocí CTR, CPC, konverzí, ROI). V rámci ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
, nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledky. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá přitou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tuoptimalizovat rozpočty, předvídat výkyvy v poptávce, nastavovat správnou cenu, plánovat kapacity a ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnu ;
inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebopřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěmožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravéúspěšní jsme v osobním i profesním životě. Tyto prvky nelze oddělovat – tvoří vzájemně provázaný ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetmentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetdovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomou ;
své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer brandingprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing je ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apřesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkypsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu