, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhokonkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity obchodního týmu, cenovou politiku i, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodejeprodeje i dlouhodobě fungujícího podnikání. Jasně definovaná strategie pomáhá firmám vědět, kam směřujíplán pak tuto strategii převádí do konkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity ;
, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně. Business úspěchmít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovat, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně. ;
konzultací, tak i online. Pomůžeme vám vytvořit a realizovat účinnou strategii, která povede vašikonzultací, tak i online. Pomůžeme vám vytvořit a realizovat účinnou strategii, která povede vaši firmu k udržitelnému růstu. ;
efektivního vedení týmů i poradenství v oblasti týmového rozvoje – osobně i online. Pomůžeme vám vytvořiti poradenství v oblasti týmového rozvoje – osobně i online. Pomůžeme vám vytvořit silný tým, který ;
Brně a Praze nebo online podle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přinášízměny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně v Brně a Praze nebo online ;
, online i osobně. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Personálníkompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenství, online i osobně. ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních akampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online izákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na modernís vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online i osobně, abychom vám pomohli nastavit ;
na Instagramu je efektivní formou online marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšitonline marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšit povědomí o značce, přivést ;
, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Business. Pomůžeme vám zvýšit viditelnost, navázat vztahy se zákazníky, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Profirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchuna zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcesprávu. Nezbytnou součástí každé online aktivity je Google Analytics, nástroj pro sledováníhraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Pro ;
) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejíKrálovo Pole Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakVirální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videoje dobře zacílený a napsaný, má vysoký potenciál zvyšovat loajalitu i tržby. E-commerce, tedy online ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Metapracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není oPsychologie prodeje - umění osobního prodeje, podpora prodeje, prodejní koncepce, prodejní ;
produktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Searchbude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost produktové strategie úzce spojena s online ;
košíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-how. Strategie růstu v e-commerce často zahrnuje i rozšíření do dalších prodejních kanálů – jako jsou online-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupním košíkem. Úspěch v online prostředí vyžadujerozšíření do dalších prodejních kanálů – jako jsou online tržiště (např. Amazon, Alza, Mall ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu