firemní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjetfiremní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjet ;
, rozvoj firemní kultury a vytváření prostředí, kde lidé chtějí a mohou podávat maximální výkon. Klíčovémanažerské kompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenstvídlouhodobé udržení. Strategické HR se zaměřuje na sladění personálních procesů s cíli firmy, rozvoj firemníkompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenství, online i osobně. ;
všech úrovní firmy. Pokud chcete zefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalituzefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalitu služeb nebo výrobků a zároveň ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních azákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na moderní ;
firemního příběhu je autenticita, srozumitelnost a relevance vůči cílové skupině. Efektivnínejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky acílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhosociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správněnastavený firemní Facebook profil je základem profesionálního dojmu. Měl by obsahovat kvalitní logo ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
ověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředínových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemnímrozvíjet myšlenky v logických souvislostech. V manažerské praxi a firemním prostředí slouží kověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředínových souvislostech. Vizualizace cílů a výsledků je velmi silným prostředkem při osobním i firemním ;
impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí senadhledem. Ve firemním prostředí se mindfulness stále častěji zařazuje do programů well-beingu a ;
LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Měl bydůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujenázvu společnosti. To z ní dělá ideální nástroj pro oslovení profesionálů a firemních rozhodovatelůvytvořený LinkedIn profil – ať už osobní nebo firemní – je základem profesionální digitální identity. Mělvizitka a důkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojesítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástroje ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je torozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuklíčem ke změně celého osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dati optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchhodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem kúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
firemním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovémfiremním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovém ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu