, kteří chtějí růst, překonávat výzvy a zlepšovat výsledky. Zaměřujeme se nejen na techniky prodeje. Zaměřujeme se nejen na techniky prodeje, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhokonkrétních kroků – stanovuje cíle, strukturu prodeje, aktivity obchodního týmu, cenovou politiku iprodeje i dlouhodobě fungujícího podnikání. Jasně definovaná strategie pomáhá firmám vědět, kam směřují ;
potenciálu. V rámci školení získáte praktické techniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmemtechniky pro každodenní vedení, motivaci a práci s týmem. Pozitivní přístup k řízení je nejen lidský ;
pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ostatní, jak rozpoznat vnitřní motivační zdroje a jakzvyšuje angažovanost. Na našich školeních a workshopech pracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ;
znamená pochopení motivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, kterémotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímureálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
komunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních azákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních a konzultacích se zaměřujeme na moderní ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
skupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby bylapovědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla reklamní kampaň ;
ověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředíověřená technika generování nápadů, která pomáhá překonat stereotypní myšlení. Ve firemním prostředískvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit askvělou technikou pro strukturování nápadů a komplexních témat. Umožňují vizuálně zaznamenat, propojit ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných datzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší ;
prodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všakprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop všaksítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojesítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástroje ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako je. Zdravá psychika umožňuje odolnost, nadhled a schopnost se přizpůsobit. Pomocí NLP technik jako je ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpodporu prodeje, až po employer branding nebo B2B komunikaci. Pozitivní ovlivňování zákazníků, motivace kpovědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit prodeje. Influencer marketing jesvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry arozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebopsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník je ;
struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „pročAnalysis), která používá logiku stromové struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejpřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitálníreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámkvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring ;
aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čiosobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky, např. loajalitu nebo doporučováníaž k finálnímu rozhodnutí o nákupu. Je aplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorběobsahu na webu, v e-mailech, prezentacích či osobním prodeji. Dnes je AIDA často doplňována o další prvky ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímnabízeného řešení. Mezi osvědčené techniky uzavírání obchodu patří např. shrnutí benefitů, testovacíotázky, vytvoření pocitu naléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodník ;
pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu