firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přestestování různých variant a průběžné vyhodnocování. Nabízíme firmám kompletní podporu v oblasti FacebookFacebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky astrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších ;
proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. Business úspěch Business strategievztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje. ;
souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, na kterou se zaměřují. Mezipoctivý obraz hospodaření firmy v souladu s účetními předpisy. Druhy auditu se dělí podle oblasti, nainterními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní anávrhy na jejich zefektivnění. IT audit – zkoumá informační systémy, zabezpečení dat, procesysouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná v ;
podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze z výkonu, ale i z vnitřního klidujednotlivců, ale i manažerů a podnikatelů, kteří si uvědomují, že dlouhodobý úspěch nevychází pouze zvýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro ;
několik typů organizačních struktur, z nichž každá má své výhody, omezení a vhodnost podlevelikosti, oboru a strategických potřeb firmy. Funkcionální struktura je jedním z nejběžnějších modelůprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolypůsobí v různých regionech. Firma je rozdělena do samostatných divizí, z nichž každá má vlastnímezi prioritami. Výběr vhodné organizační struktury by měl vycházet z důkladné analýzy cílů firmy ;
, rozvojové oblasti a potenciál každého účastníka. Díky tomu lze efektivně nastavit individuální rozvojovýsystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budováníoblasti a potenciál každého účastníka. Díky tomu lze efektivně nastavit individuální rozvojový plánnáskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování zdravé ;
. Účastníci – ať už podnikatelé, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu ;
akviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má své. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firem, startupů a značek, které chtějí „vybočit z– Interest – Desire – Action) je jeden z nejklasičtějších modelů zákaznického rozhodovacího procesuprostředí. Každý z těchto konceptů má své specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s ;
spouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenínejvětších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není jen ten, kdo dokáže dobřevás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, alez důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním spouštěčům je dnes jedním z ;
efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativedruhé strany a efektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNAneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zvyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
celého obchodního týmu. Právě proto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména vproto je rozvoj dovedností v oblasti uzavírání obchodu zásadní – zejména v době, kdy zákaznícivytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta zahrnuje schopnost budovat ;
zase přináší důvěru, stabilitu a respekt. Spokojenost je vnitřní stav, který nevzniká z vnějšíhouznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravévnitřní stav, který nevzniká z vnějšího uznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými ;
jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoli z momentální výhodnosti. Prohodnotami. Lídři se silným svědomím jsou důvěryhodní, protože jejich rozhodování vychází z integrity, nikoliz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
plánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale ipsychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší prostor pro kreativitu, podnikání, inovacesystematické finanční poradenství, strategické plánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejenekonomického růstu, ale i psychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší ;
oblasti investují systematicky, mohou získat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a jejíschopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do této oblasti investují systematicky, mohoujen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svoudigitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizníchobrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svou přirozeností, autenticitou a konzistentní ;
segmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtscénářů, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být tou, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhořízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépeBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmistrategického řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
“ vedoucí k nalezení kořenové příčiny problému. Ishikawa diagram neboli rybí kost slouží kvizualizaci vztahů mezi příčinami a důsledky problému. HACCP se uplatňuje v potravinářství a farmacii a, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik je5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „proč“ vedoucí k nalezení kořenové příčiny problému. Ishikawadiagram neboli rybí kost slouží k vizualizaci vztahů mezi příčinami a důsledky problému. HACCP se ;
. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí narozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám idobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: Onproduktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketinguzaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu