, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brnonástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.kariéry LinkedIn je nejsilnější profesionální síť na světě a klíčová platforma pro prezentaci firem idůkaz odbornosti a reputace. Firemní prezentace na LinkedInu pomáhá zvyšovat důvěru v značku, přitahujefiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj pro ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržetje využíváno eticky a profesionálně, je skvělým nástrojem nejen pro rozvoj komunikačních amentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržet ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Profirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchuwebových stránek (Display Network), na YouTube nebo v Gmailu. Výhodou je měřitelnost, flexibilita a. Smart kampaně navíc využívají strojové učení a automatizaci pro lepší výsledky s menšími nároky nahraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Pro ;
. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servispřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěmožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává uměláChatGPT, AI chatbot, image generátor nebo BI systémy – má v rukou silný klíč k inovaci, automatizaci apřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či ;
efektivně spolupracovat. V pracovním prostředí je sociální inteligence klíčová pro leadershipvztahům, jejich dynamice, potřebám a vzorcům. Je důležitá pro udržování dlouhodobých a zdravých vztahůkonflikty. Sebeovládání je také důležité pro rozvoj disciplíny, vytrvalosti a dosažení dlouhodobých cílůprostřednictvím koučinku, kurzů, sebereflexe a zkušeností. V dnešním komplexním a rychlém světě se zlidskostí, integritou a odolností. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a. Zásadní je pravidelnost, autenticita a důraz na přidanou hodnotu pro sledující. Kvalitní obsah zvyšujedosah, zapojení fanoušků a buduje důvěru ke značce. Reklama na Facebooku je výkonným nástrojem profirmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes, posílit značku a přetavit online aktivitu v konkrétní obchodní výsledky. Business úspěch Business ;
strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění potřebám zákazníků a cílená. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prodlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýmarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozumění ;
Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Komunikace je klíčovým prvkem každé interakce – v týmechvhodnější řešit osobně, zatímco pro běžnou operativu postačí rychlé digitální nástroje. Důležitou roli vvztahů se zákazníky. Školení a tréninky zaměřené na komunikaci proto patří mezi nejžádanější v oblasti soft skills rozvoje.Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovým ;
v prevenci, posílení důvěryhodnosti firmy a získání podkladů pro strategické rozhodování. Moderníinterními pravidly, zákony a normami. V mnoha oblastech podnikání je audit povinný – zejména účetní aexterní auditor, který posuzuje, zda účetní závěrka podává věrný a poctivý obraz hospodaření firmy vsouvisející s IT a soulad s legislativou (např. GDPR). Compliance audit – ověřuje, zda firma jedná vinterní a externí. Interní audit je prováděn přímo v rámci organizace (např. interní auditní oddělení) a ;
, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro zklidnění mysli, snížení stresu apřítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu k prevenci vyhoření, ale i kepomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytoBrno Královo Pole V rychlém tempu dnešní doby se čím dál více lidí obrací k meditaci, mindfulnessvýkonu, ale i z vnitřního klidu, smyslu a vědomého prožívání. Meditace je efektivní nástroj pro ;
podporuje specializaci, efektivitu v rámci jednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodoumodel je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení arychlejší a motivace často vyšší. Tento model se hodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní, počtu zaměstnanců, oboru podnikání, strategických priorit a kultury organizace. V rámci poradenství, zlepšily spolupráci a umožnily efektivní fungování v měnícím se prostředí. Správně nastavená ;
Efektivní prezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy, storytelling - vyprávění příběhů pro posílení značky a důvěry Efektivníprezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působídlouhodobý vztah s klientem nebo partnerem. V rámci našich kurzů, konzultací a školení pomáháme firmám i ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje provýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívátransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizacezdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
firem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo, ale i tvorbu strategie, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci vinformace, ale rozvíjet dovednosti, podporovat růstové myšlení a aplikaci poznatků v každodenním řízenípro růst a rozvoj organizací. Ať už jste majitelem firmy, manažerem nebo podnikatelem, investice do, nastavování obchodních a finančních cílů, motivaci zaměstnanců i orientaci v datech. Klíčem je propojení ;
– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčnímspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkaaplikovatelný nejen v reklamě a prodeji, ale i v tvorbě obsahu na webu, v e-mailech, prezentacích čifirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech apomůcky pro tvorbu kampaní, řízení značky, plánování marketingu a posilování obchodních výsledků ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakspecializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak rozvíjet dovednosti, které jsou vPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnuo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání ;
, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní aúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimispočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry a ;
umí nejen tyto techniky používat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání ipoužívat, ale především vnímat situaci, reagovat na signály klienta a v pravý čas „vést klienta kobchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínos – nejen pro jednotlivémodelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání i vedení lidí. Zároveň ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životětvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravéPraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a, které v sobě kombinují integritu, důslednost, hodnoty a zároveň schopnost strhnout ostatní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu