na šíření obsahu mezi lidmi – cílem je vytvořit sdílený zážitek, který bude rezonovat a motivovat kdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchsítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojebudovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing staví na ;
. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebydané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na hluboké porozumění mezilidskýmjistota vychází z vnitřního poznání, nikoliv z potřeby se prosazovat na úkor druhých. Sebedůvěra je víraimpulzivně. Pomáhá zachovat klid v krizových situacích, efektivně reagovat na stres nebo zvládat. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoří ;
na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnoty (např. rodina, zdravína etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují loajální klienty, partnery iorganizace. Můžeme je rozdělit na lidské hodnoty (např. spravedlnost, úcta, svoboda), osobní hodnotyprosperity. Společnosti, které staví na etických principech, nejen lépe zvládají krize, ale také přitahují ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingovéautomatizace a budování vztahů skrze osobní komunikaci, webináře nebo odborné akce. B2C marketing staví nasilném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (např ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacípodporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmstrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítífirmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivitu„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, kteréi optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na, aktivní naslouchání a schopnost přenastavit komunikaci podle typu člověka výrazně zvyšují šanci naefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrýšanci na dohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit ;
odpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebopřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či návrhů reklam. AI image generátory umožňují tvořit na míru vizuály bez potřeby grafika. Dokážouještě větší přesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením naurychlit procesy, zlepšit přesnost a efektivitu, uvolnit kapacitu lidí na kreativní a rozhodovací úkoly ;
tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. Business úspěch Business strategieinspirovat ostatní, vzniká kombinace, která tvoří nejen respekt, ale i trvalý úspěch a pozitivní dopad na okolí. ;
chování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky životachování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky života ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitupřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přespřirozenosti a vlivu dokáží doručit. Když firma zvolí správného partnera a postaví spolupráci naaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě a ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuvlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy a řešení, která zákazník díky produktu získátlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovaný, má široké možnosti a očekává profesionální přístupna zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosy ;
odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmymanagementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost investic do inovací, lidí, procesů ispoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet-how nebo lidských zdrojů. V moderním managementu a podnikání se stále více klade důraz na návratnost ;
Psychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřezaměřují na praktické tréninky obchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost véstflexibilně reagovat na zákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňováníklíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikost firmy nebo typ zákazníka ;
náklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovat. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikafaktorů: závažnosti (Severity), která vyjadřuje dopad na zákazníka nebo proces, pravděpodobnosti výskytua jejich součin tvoří tzv. RPN (Risk Priority Number) – číslo prioritizace rizika. Na základě RPN, procesu nebo při výskytu neshod. Je základem kultury prevence, týmové spolupráce a orientace na ;
. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On-Page SEO a Off-Page SEO. On-Page SEO se soustředí nazaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a jejívnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociace ;
. Obchodní podmínky pak představují konkrétní ujednání, na jejichž základě spolupráce s klienty a partnerychce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzehodnoty, na kterých lze budovat dlouhodobé a výhodné partnerství. Efektivní komunikace a spolupráce spraxi. Kurzy také posilují sebedůvěru, týmovou spolupráci a orientaci na výsledek. Obchodní koučinknejen s dovednostmi, ale také s nastavením mysli, motivací a emocemi, které mají klíčový vliv na ;
chování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetovéhoobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza(ROI) a zákaznická spokojenost (např. pomocí NPS). Kvalitní e-shop je postaven na přehlednosti, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
vyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředí, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchod. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkyidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat nakonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodní ;
potenciál růstu. Výběrové procesy by měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnancůmožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené sby měly být profesionální, transparentní a zaměřené jak na kompetence, tak i na osobnostnídoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu