produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nanové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Na ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřepostupné, každodenní zlepšování malými kroky – nejen ve výrobě, ale i ve službách, administrativě ave firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvalityzlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýdlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávat produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro ;
služeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízímezefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalitu služeb nebo výrobků a zároveň ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jemnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmout ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodníslužbách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní fotografie, které tvoří vizuální identitu značky a ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekáváníspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýproduktů či služeb. Úspěšný targeting zvyšuje efektivitu kampaní, snižuje náklady a zároveň posiluje ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop však ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péčipřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či ;
péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžepéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžeNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžeInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služeb ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocíinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacímkaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
produktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobého, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalita produktu nebo služby. Péče oPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod ;
této metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavit, výrobků nebo služeb a předem nastavit preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu