vedení týmů směrem k výsledkům. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu vpřed. Chcete mít jasný směr a ;
zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete mít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovatmít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovat, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně. ;
podporovat sdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedysdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedy schopnosti ;
slova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. Businessneverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či autoritativně. Mimika a gestikulacekomunikaci s větším přehledem, jistotou a autenticitu. Věříme, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
, pracují s větším nasazením, kreativitou a odpovědností. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
reálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
vzdělávání dnes není jen o předávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti apředstavují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemní vzdělávání dnes není jen opředávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti a rozvoji lidského potenciálu ;
komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není jen o obsahu, ale také ojen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterákaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýudržitelná řešení, která vedou ke skutečnému zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
zaměstnance do změn. Lean přístup není jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojenínení jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojení všech úrovní firmy. Pokud chcete ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubesociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zpotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Business ;
řízení není jen o metodách a nástrojích, ale také o schopnosti vést tým, motivovat, delegovat úkoly adosažení úspěšných výsledků. Projektové řízení není jen o metodách a nástrojích, ale také o schopnosti ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci spovědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu seonline marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšit povědomí o značce, přivést ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na web, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
jde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítíchtlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správněefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde o ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu