monetizuje svou hodnotu. V rámci obchodního poradenství pomáháme firmám i jednotlivcům tyto prvky, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou motivaci. Chcete zlepšit svůj obchodnízpůsobem firma vytváří, doručuje a monetizuje svou hodnotu. V rámci obchodního poradenství pomáhámemotivaci. Chcete zlepšit svůj obchodní výkon a růst s jistotou? Ozvěte se. ;
, a podle toho organizovat svůj čas i život. Dále se zaměřujeme na networking, tedy budování a, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementa posílit svou síť kontaktů? Ozvěte se. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8skutečně důležité, a podle toho organizovat svůj čas i život. Dále se zaměřujeme na networking, tedynavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
své obchodní dovednosti a dosáhnout lepších obchodních výsledků, ozvěte se. Business úspěch Businessa dlouhodobou prosperitu firmy. Pokud chcete posílit své obchodní dovednosti a dosáhnout lepších obchodních výsledků, ozvěte se. ;
měřitelné výsledky. Chcete rozvíjet svůj tým a posunout vaši firmu dál? Ozvěte se. Business úspěchpodle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přináší měřitelné výsledky. Chcete rozvíjet svůj tým a posunout vaši firmu dál? Ozvěte se. ;
komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není jen o obsahu, ale také oposílit své vystupování a prezentace? Ozvěte se. Business úspěch Business strategie Praha Karlín, který chce přesvědčivě komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není, důvěryhodnost i osobní značku. Chcete posílit své vystupování a prezentace? Ozvěte se. ;
. Pokud chcete rozvinout inovační potenciál ve své firmě, nebo se zaměřit na inovační podnikání a. Pokud chcete rozvinout inovační potenciál ve své firmě, nebo se zaměřit na inovační podnikání a produktové inovace, ozvěte se. ;
ověřit svou myšlenku bez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) jepodnikatelé učí rychle, adaptují a zlepšují. Pokud přemýšlíte, jak založit startup nebo inovovat své, kanály, náklady a výnosy. Je ideální pro začínající firmy, které potřebují ověřit svou myšlenku, adaptují a zlepšují. Pokud přemýšlíte, jak založit startup nebo inovovat své podnikání, tyto ;
měření úspěšnosti kampaní, což vám umožní zlepšit dosah a výsledky. Pokud chcete zlepšit svouumožní zlepšit dosah a výsledky. Pokud chcete zlepšit svou marketingovou komunikaci na sociálních ;
svou osobní vizi, misi a hodnoty. Tyto prvky slouží jako kompas, který určuje směr jeho rozhodovánímanažera nejen efektivního lídra, ale také autentického a inspirativního člověka, který zná své silnéstránky i oblasti pro růst. Chcete-li posunout svou manažerskou kariéru a vybudovat silný osobnísvou osobní vizi, misi a hodnoty. Tyto prvky slouží jako kompas, který určuje směr jeho rozhodovánímanažera nejen efektivního lídra, ale také autentického a inspirativního člověka, který zná své silné ;
udržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti v oblasti projektového řízení nebovést tým, motivovat, delegovat úkoly a udržet projekt na správné cestě. Chcete zlepšit své dovednosti ;
, co se jich dotkne, a co si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytellingco si dokáží sami spojit se svým vlastním příběhem. Právě proto storytelling patří mezi ;
podporuje lidi v tom, aby objevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubili), Will (vůle/kroky). Pomáhá lidem jasně si stanovit cíle, realisticky zhodnotit svou současnouobjevili své silné stránky, identifikovali vlastní přínos okolí a skloubili profesní směr s osobními). Pomáhá lidem jasně si stanovit cíle, realisticky zhodnotit svou současnou situaci, prozkoumat různé ;
, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové prodefinována jako skupina lidí, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její ;
kanálu doručuje příjemci. Ten sdělení dekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem jedekóduje a podle svého vnímání na něj reaguje. Klíčovým prvkem je zpětná vazba, díky které si strany ;
několik typů organizačních struktur, z nichž každá má své výhody, omezení a vhodnost podlekaždá má své výhody, omezení a vhodnost podle velikosti, oboru a strategických potřeb firmy ;
, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníosobní síly. Znamená vědomí vlastní hodnoty, schopností a kompetencí. Sebevědomý člověk si stojí za svýmije schopnost regulovat své emoce, chování a reakce. Umožňuje jednat vědomě a promyšleně, a neschopností přizpůsobit své chování dané situaci. Vztahová inteligence jde ještě dál – zaměřuje se na. Sebevědomý člověk si stojí za svými rozhodnutími, přijímá zodpovědnost a dokáže se ozvat, když je ;
až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionálapovolání – od manažera přes lékaře až po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i ;
řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépepředevším správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat oba přístupy. V B2Bstrategického řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopenímarketingem a především správně nastavit své strategie. Úspěšné firmy dnes umí flexibilně kombinovat ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutné, důvěryhodnost a profesionální vystupování. Společnosti, které investují do systematického rozvoje svých týmůkonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačírozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čteme neverbální signályto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA ivětším nadhledem a jistotou, protože známe své minimální podmínky, za kterých je dohoda ještě výhodnánejen obsah sdělení, ale také forma – jakým způsobem dokážeme své argumenty podat, jak čteme(Best Alternative to a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu