České spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav MladáBoleslav II Praha Zbraslav Praha-Zbraslav Příbram Příbram II Praha Staré Město Praha 1 MladáBoleslav Mladá Boleslav III Mělník Mělník Černošice Roztoky u Prahy Brandýs nad Labem-Stará BoleslavStará Boleslav Praha Praha 9 Mladá Boleslav Lysá nad Labem Lysá nad Labem Beroun Praha ChodovMnichovo Hradiště Benátky nad Jizerou Benátky nad Jizerou II Sedlčany Vlašim Vlašim Milovice Mladá ;
Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav Mladá Boleslav II Praha Zbraslav Praha-Zbraslav PříbramPříbram II Praha Staré Město Praha 1 Mladá Boleslav Mladá Boleslav III Mělník Mělník ČernošiceRoztoky u Prahy Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Stará Boleslav Praha Praha 9 Mladá Boleslav LysáJizerou II Sedlčany Vlašim Vlašim Milovice Mladá Kralupy nad Vltavou Kralupy nad Vltavou Kutná HoraKutná Hora-Vnitřní Město Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem Čelákovice Čelákovice ;
výstavy Mladá Boleslav Čejetičky výstava představuje průřez dílem významného českého malíře od ;
je jedním z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovou. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýminejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovou skupinu, vybudovatmarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými aReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán ;
na Instagramu je efektivní formou online marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšitonline marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšit povědomí o značce, přivéstInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramusledujícími. Hashtagy, geotagy a označování relevantních účtů zvyšují dosah a viditelnost obsahu. Propagace ;
) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejíKrálovo Pole Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečněvýsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto se, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, copřinášejí výsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě ;
obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnýminástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojB2B segment. Reklama na LinkedInu nabízí přesné cílení podle oboru, pozice, seniority, lokality nebo ;
inteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingupřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péčipřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či, sloganů či návrhů reklam. AI image generátory umožňují tvořit na míru vizuály bez potřeby grafika. Dokážou ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přesmarketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes správu kampaní až po analýzu výsledkůFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdosah, zapojení fanoušků a buduje důvěru ke značce. Reklama na Facebooku je výkonným nástrojem pro ;
zákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové promarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnírozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
řízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, strategie i inovací a je úzce ;
i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří ;
strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasupouze výsledkem chytré strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického ;
, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálumarketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, které generujíkombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčeminvestic do inovací, lidí, procesů i marketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsouprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocí ;
optimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovéoptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingové segmentaci ;
faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchúspěšnost. Důležitým faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingemrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízeníkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci srozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ipilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaciproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu