– osobně i online. Pomáháme vedení firem při nastavování struktury, priorit, rozhodovacích procesů anabízíme jak jednorázové konzultace, tak dlouhodobou spolupráci – osobně i online. Pomáháme vedení ;
strategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení změn a práce s týmem. Vedení lidírozvíjejí klíčové dovednosti jako strategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení ;
osobní růst, zvládání stresu, zlepšení komunikace, time management i efektivní leadership. S námiosobní růst, zvládání stresu, zlepšení komunikace, time management i efektivní leadership. S námi ;
Verbální komunikace, neverbální komunikace, gestikulace, mimika, oční kontakt, naslouchání aempatie Verbální komunikace, neverbální komunikace, gestikulace, mimika, oční kontakt, naslouchání aempatie Verbální a neverbální komunikace tvoří základ mezilidského porozumění a efektivního sdíleníinformací. Verbální komunikace představuje slova, tón hlasu, volbu slov a způsob vyjadřování. Je důležitáslova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či ;
naplnění. Učíme firmy, jak vytvářet prostředí, které přirozeně podporuje motivaci – jasná komunikacepřirozeně podporuje motivaci – jasná komunikace, důvěra, autonomie a podpora rozvoje jsou základem ;
znamená pochopení motivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, kterémotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímu ;
dovednosti v oblasti komunikace, uzavírání dohod a vytváření win-win situací. S našimi školeními seobchodními partnery. Obchodní koučink vám pomůže zlepšit dovednosti v oblasti komunikace, uzavírání dohod a ;
Brně a Praze nebo online podle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přinášízměny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně v Brně a Praze nebo online ;
, online i osobně. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Personálníkompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenství, online i osobně. ;
, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním tohovedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním tohovedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázích, rozpočtování, koordinace týmů až po rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
Google hraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Profirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchusprávu. Nezbytnou součástí každé online aktivity je Google Analytics, nástroj pro sledováníhraje klíčovou roli v online světě – od vyhledávání informací přes reklamu až po analytiku. Profirmy představuje silný nástroj pro budování online přítomnosti, získávání zákazníků a měření úspěchu ;
) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejíKrálovo Pole Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně ;
je jedním z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovoukonzistentní vizuální i obsahové komunikaci napříč všemi kanály. Důležitou součástí úspěšné kampaně jeaktuálních kampaní. Publikační plán zajišťuje konzistenci komunikace, lepší plánování zdrojů anejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovou skupinu, vybudovatobsahové komunikaci napříč všemi kanály. Důležitou součástí úspěšné kampaně je slogan – krátký ;
komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen software, ale především strategie afirmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší účinnost než obecná masováspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýpotřebám zákazníků a cílená komunikace klíčem k dlouhodobé loajalitě i růstu firmy. CRM není jen. Správná segmentace umožňuje firmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší ;
Komunikační proces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikačníproces, komunikační model, komunikační šum a bariéry a nástroje komunikace Komunikace je klíčovýmprvkem každé interakce – v týmech, firmách i ve vztazích. Efektivní komunikace rozhoduje o tom, zdaztrátám. Aby komunikace fungovala správně, je důležité pochopit komunikační proces, jeho strukturu, formální postupy). Tyto překážky často vedou k dezinterpretaci sdělení nebo neúspěšné komunikaci. Nástroje ;
však může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůjednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i celkovou životní spokojenostsebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Tyto „měkké“ dovednosti zásadně ovlivňují naši komunikaci, vztahy i ;
podporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční úspěšnost. Důležitýmkultura, která podporuje otevřenou komunikaci a partnerský přístup, má zásadní vliv na akviziční ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu